neděle 31. března 2013

Recenze na pudr AFFINITONE od Maybelline

Ahoj všem,
dneska zrecenzuji pudr. Už ho používám asi 4 měsíce a pořád jakoby neubýval. Je to stejný produkt, ze stejné kolekce, jako můj nejoblíbenější make-up. Takže je celkem jasné, jaké bude má reakce. Jiný pudr bych si už nekoupila. Opravdu jsem se nesetkala s lepším pudrem, ať už krytím, nebo výdrží. Je to AFFINITONE od Maybelline. Koupila jsem ho v DMku spolu s make-upem za zvýhodněnou cenu, kdy byl tento pudr zdarma. Cena byla 179Kč, určitě to znáte, v DMku jsou tyto akce celkem často. Odstín mám stejný jako make-up - 09 OPAL ROSE. Možná se vám zdá, že je na mě moc světlý, jak můžete vidět na fotce, ale já mám ruce červenější než obličej. Jinak se mi zdá, že se mi celkem trefili do barvy. Cena je okolo 150Kč a obsahuje 9g - to se mi zdá celkem dost, protože za ty 4 měsíce není skoro znát, že bych ho používala. Konzistence je stejná jako každý jiný pudr, na obličej ho používám pomocí štětce (ale to mi taky moc nevyhovuje, protože se mi pak make-up trochu odstranil a trochu mi pak byla vidět červená pleť), ale dříve jsem ho používala normálně tím polštářkem, který byl součástí balení, ale časem jsem tím zjistila, že se mi tím celkem dost zhoršila pleť - protože je to místo kde se tvoří bakterie- a tak jsem ho přestala používat. Výhodou je, že se nevytváří mapy, protože to hodně pudrů a make-up děla. Krytí je stejně dobré tak jako výdrž, ta je docela dlouhá. Já nerada experimentuji, už jen kvůli mé citlivé pleti, takže když mi něco vyhovuje, ráda u toho zůstanu. Za mě velké ano. Musím ale ještě říct, že mám spíš suchou pleť, takže moc pudru ani nepotřebuji. Spíše na T zónu, takže zas takovou spotřebu pudru nemám. Když se tedy vrhnu na zhodnocení,  je následující:
+ stejná značka jako make-up - což je podle mě výhoda
+ krytí
+ odstín
+ pro citlivou pleť

Tak to by byl pudr, určitě stojí za vyzkoušení. Dneska jsem si objednala kosmetiku s konopím, tak se těším až přijde. Inspiraci jsem hledala u Hany Brokolice. A objednala jsem si vazelínu, tonikum a krém, měl by mýt vhodný na ekzémy a dermatitidy, takže přímo pro mě. Tak mě napadá, že na toto téma bych také mohla něco vymyslet. K.




2 komentáře :

  1. Ten pudr mám taky a máš pravdu vydrž je opravdu dlouhá :) Co se týče těch mastiček z konopí mě ekzém ještě více rozdráždily za mě teda ne :(

    OdpovědětVymazat
  2. Pro ten si asi brzy pujdu, uz jsem ho chtela vyzkouset drive:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops