neděle 11. ledna 2015

Mycí pěna ATOPOS od Cannaderm

Hezký (pro mě už unavený) večer,
poslední rok se nejčastěji odličuji mycí pěnou. Je to pro mě pohodlné a rychlé. Zejména ve sprše. Často si pleť ještě dočistím micelárkou, ale ne vždy je to potřeba. Zrovna teď používám přírodní mycí pěnu Atopos od Cannaderm, která obsahuje 2% léčebného konopí. Je to pěna určená pro suchou pokožku při atopii, nebo lupénce. Atopický ekzém mě trápí už docela dlouho. Na nějáký čas jsem měla klid, ale teď v zimě se mi ekzém zase projevil, a teď ne a ne zmizet. Pěna je velmi jemná a dobře odličuje. Stačí dvě pumpičky a obličej je tak z 98% odlíčený, takže stačí jen trochu micelárky a je vystaráno. Co se týká parfemace, je velmi jemná. 

Je pravda, že mě pěna pleť vysušuje, takže musím použít výživný krém, nebo kokosový olej, který v poslední době používám. Možná je to tím, že je zima a moje pleť je více zatěžovaná jak počasím, tak líčením. V létě by pěna asi tolik nevysušovala. Obsahuje 180 ml a cena je okolo 280 Kč, což je velmi příznivá cena, protože pěna, kterou jsem měla před tím, je o dost dražší. Tyto pěny vydrží opravdu dlouho. Troufám si říct, že i půl roku, i když se to nezdá. Velkou pomocnicí se mi stala houbička, na kterou jsem narazila v německém Rossmannu. Nevím, jestli se dá sehnat i v České Republice, ale pokud zapátráte, určitě na něco podobného narazíte. Je to peelingová houbička, která má šetrně odstranit nečistoty a odumřelé buňky. Spolu s pěnou funguje skvěle. Asi bych se trochu bála, kdybych houbičku používala jen s vodou, aby to pleť nedráždilo, každopádně s pěnou je to super kombinace. Takže abych to vše shrnula do pár slov. Pěna je fajn, jen mě mrzí, že vysušuje, takže by byla možná lepší na normální pleť. Každopádně hezky odlíčí a zklidňuje pokožku. Je fajn bez houbičky, ale i s houbičkou, protože je pak celá péče důkladnější. Co vy a odličování? Oblíbily jste si pěny stejně, jako já? Mějte se krásně, Karolína






1 komentář :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops