pondělí 19. ledna 2015

Gnocchi se špenátem, které zvládneš i ty!

Ahoj holky,
dnes dopoledne jsem byla ve škole a zvládla jsem obávanou zkoušku z angličtiny. Jako odměnu jsem si doma uvařila gnocchi se špenátem a kuřecím masem. Hned ze začátku se musím přiznat, že moc velká kuchařka nejsem, ale od té doby, co bydlíme jen s přítelem, se pomalu, ale jistě učím jak na to. Gnocchi mi hrozně chutnají v Pizza Company, a tak rozhodla jsem se, že je zkusím doma. Zvládla jsem to i přes to, že jsem je nikdy nedělala a většina jídel se mi povede minimálně na potřetí. Překvapivě jsem nepoužila smetanu, ale mléko, protože se smetana často srazí. Pokud si chcete pochutnat stejně jako já, vrhneme se na to!


Připravíme si

- balíček gnocchi (500g vystačí na 4 porce)
- čerstvý nebo mražený listový špenát
- mléko
- kousek nivy, eidamu a jeden tavený sýr
- sůl, pepř, vegetu
- parmezán na ozdobu
- jíšku na zahuštění (máslo + hladká mouka)

(pokud chcete můžete přidat i kuřecí maso, které si  opepřené a osolené s trochou vegety, osmahnete na oleji a nakonec ho přidáte do omáčky)

Jako první dáme vařit vodu do většího hrnce a osolíme jí. Až se voda začne vařit, vsypeme do ní všechny gnocchi. To, že jsou hotové poznáme jednoduše - vyplavou nahoru.

Na pánev nalijeme mléko (množství podle toho, kolik omáčky budete chtít) a přidáme do něj sýry a špenát. Osolíme, opepříme a přidáme trošičku vegety (podle chuti) a necháme vše rozpustit. Poté, co se sýry rozpustí, zahustíme jíškou tak, aby vznikla konzistencí omáčka.

Nakonec vše smícháme dohromady a servírujeme s hoblinkami parmezánu, které celému jídlu dají zajímavější chuť. 


Pokud se rozhodnete gnocchi uvařit, dejte mi vědět, jak Vám chutnalo. Budu se těšit na vaše reakce, Karolína

4 komentáře :

  1. Já mám ráda samotný noky nebo knedlíky.

    OdpovědětVymazat
  2. OOh mňam. To je úplný orgazmus. Miluju toto jídlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super recept, já mám gnocchi nejradši se smetanou, kuřecím masem a pórkem :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. MŇAM!!!! Už se těším až se do toho pustím!
    http://sophiefashion.webnode.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops