pondělí 26. ledna 2015

Co ukrýval DM box v lednu 2015?

Hezké pondělí všem,
dnes jsem si byla v DMku pro box, který jsem vyhrála. U pokladny stačilo ukázat číslo kupónu, email a zaplatit 149 Kč. Dostala jsem papírovou tašku s krabičkou a těšila se domů, až se podívám, co v sobě schovává. Ještě nikdy jsem žádnou krabičku neměla objednanou, takže jsem byla moc zvědavá. Celý box byl udělaný stejně, jako každý boxík, který jsem viděla. Byl tam letáček s veškerými informacemi a tak jsem se dala hned do prozkoumávání.




Byla jsem překvapená, jaké značky box ukrýval, čekala jsem, že tam budou značky jako Ebelin, Balea nebo Alverde, prostě jen produkty od DM. Rimmel nebo Loreal jsem tam opravdu nečekala.


Box měl 10 plných produktů a jeden "vzoreček". 


Největší radost mi udělal sprchový gel od Dermacolu, který jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, ale protože sprchových gelů doma máme hodně, nekoupila jsem si ho. Balea tělové mléko s vůní brusinky se na jaře, nebo v létě také neztratí. Dove šampón jsem v krabičce mít nemusela, už jsem ho zkoušela a opravdu mi nevyhovoval (brzy bude recenze). Zkoušela jsem jen šampón a kondicionér. Doma mám ještě masku, takže dám řade Oxygen & Moisture ještě jednu šanci a uvidíme. Zkušenosti, které zatím mám jsou ale opravdu hrozné.

¨

Krabička nezklamala a měla v sobě i něco k zakousnutí. Suchary jsme s přítelem hned ochutnali a byli moc dobré, je to taková zdravější náhražka chipsů. Vitamín C se teď při chřipkovém období neztratí a Quick Mix je doplněk stravy vhodný pro ty, co cvičí, takže ho nejspíš daruji ségře.


Z dekorativky tam byla řasenka od Alverde, která vypadá velmi slibně, tak jsem moc zvědavá, jaká bude. Má velmi zajímavý kartáček. Make-upod Rimmel už velmi dobře znám, tak mám alespoň další do zásoby.


Z dámského koutku tu byly vložky od Kotex a vzoreček od Ria. No co, také se neztratí.


A jako poslední v krabičce bylo sérum Skin Perfection od Loreal, pro vyhlazená vrásek. To asi moc nevyužiji, ale myslím si, že mamka za něj bude moc ráda.


Je fajn vyzkoušet za pár "kaček" nové věci, které bych si sama možná ani nekoupila. Na jídlo a podobné věci v drogérii nekoukám, ale možná je to škoda. Jsem moc ráda, že jsem box vyhrála, i když ne všechno využiji, ale to je asi jasné. Co vy a DM box? Co by se vám nejvíce, nebo naopak nejméně líbilo? Mějte se hezky, K.

11 komentářů :

  1. slovensky posledny dm box sa na vaš ani nehrabe :))
    wow super

    OdpovědětVymazat
  2. super obsah, opět se povedl :) já ho opět nezískala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super obsah, myslím že se jim to hodně povedlo, hezky vybrané věci :) já se zamilovala do Skin Perfection, takže ten by mi udělal největší radost

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. super obsah boxu :)
    http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Uzasny obsah skoda ze me se opet nepostestilo.
    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o DM boxu jsem neměla ani potuchy. :D Můžu se zeptat, zda tato akce probíhá každý měsíc nebo nepravidelně? :) Popřípadě kde se včas dozvědět o registraci. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahojky DM box je jednou za pár měsíců. Vždy to vypíší na facebooku, a pak se přihlásíš do takového dotazníku a buď ho získáš, nebo ne :)

      Vymazat
  7. Já jsem s boxíkem moc spokojená! Nejvíce mě potěšil, stejně jako Tebe, sprchový gel od Dermacolu - vůně je skvělá... Už mi dělá společnost v koupelně. ;o)

    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat
  8. Vidím, že bych všechno využila :D
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops