pondělí 1. prosince 2014

Dove suchý olej na vlasy

Nádherné balení, skvělá účinnost a hydratace - to je jen část toho, co se mi na suchém oleji od Dove líbí. Oleje na vlasy jsem moc ráda neměla, mým vlasům vždy rapidně klesl objem a žádné výsledky jsem nikdy moc nevnímala. Když jsem se dozvěděla, že existuje suchý olej, byla jsem zvědavá. 

Moje vlasy jsou dost namáhané a už několik let barvené. Prošla jsem si obdobím, kdy jsem měla blonďaté melíry, černou, nebo dokonce červenou barvu. Před pár lety jsem se ale rozhodla, že černou barvu nechci a přejdu raději k hnědé (která mi k mé bledé pleti lépe sedí). To ale není jen tak. Černá barva se stahovala peroxidem a to mi vlasy strašně zničilo. Měla jsem roztřepené konečky a vlasy byli hodně, hodně vysušené. I dnes si nedokážu mytí vlasů představit bez hydratačního kondicionéru, nebo masky. Asi po 3 letech se vlasy docela vylepšili. Pomohlo mi k tomu ostříhání, když jsem si před rokem nechala hodně zkrátit vlasy a tak zmizely roztřepené konečky a vlasům to výrazně prospělo. Možná i proto o ně opravdu hodně pečuji.

Olej příjemně voní a vlasy jsou po aplikaci jemné a lesklé. Balení má 100 ml - což je podle mě opravdu hodně, protože já ho používám pokaždé, když si vzpomenu a jak vidíte, je jako nový. Obal je překrásný, vypadá velmi luxusně. Cena je okolo 220 Kč, ale dost často bývá v akci. A teď už konečně účinnost. Opravdu funguje a nesnižuje objem. Dá se používat jak na suché, tak na mokré vlasy a dělá zázraky. Vlasům dodá hydrataci, takže nejsou vysušené a také Vám vlasy nelítají nebo nevypadávají  z culíku (myslím, že všechny to známe, ne?). Vždy se mají použít 3-4 pumpičky, ale mě bohatě stačí dvě. Olej se dá použít i jako intenzivní péče před mytím - vlasy tedy zmastíte, necháte co nejdéle působit, a potom důkladně vymyjete. 

Olej vám mohu jen a jen doporučit. Na vlasy jsem toho zkoušela opravdu hodně. Třeba i obyčejný olivový, nebo arganový olej, ale žádný nefungoval tak, jako tento od Dove. Jediné, co mi trochu chybí je víčko, ale to už je jen drobnost. Jak jsou na tom vaše vlasy? Mějte se krásně, Karolína



Vlasy s olejem po 24 hodinách - nejeví známky mastnoty a MAJÍ objem.

5 komentářů :

  1. Ja som zatiaľ nejaký zázračný olej na vlasy nenašla, skúšala som klasickú Baleu, krásne vonia a aspoň mi po nej rýchlejšie uschnú vlasy, potom som skúšala olej od Avonu, ten robil vlasy takými jemnými bolo to super, s ním som bola zatiaľ asi najspokojnejšia. No a potom som ešte skúšala Syoss, ktorý je ale fakt dosť mastný. Dove vlasovú kozmetiku mám rada, takže aj olej určite stojí za vyskúšanie.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to zní fakt skvěle. Já roky používám Biosilk, ale před časem jsem vlasy radikálně zkrátila, takže je mám úplně zdravá a olej teď nepoužívám. Každopádně se po tomto určitě kouknu.

    Radu Konad Nail Care giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. to vypadá suprově, určitě se po něm mrknu až mi dojdou všechny olejíčky :D :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypada lakave.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Možná dám olejům zase šanci, díky za tip! :)) Btw trocha vánoční nálady u mně v Co bych si přála od Ježíška? Jako skoro každý rok, vůbec nemám tušení, takže se zase nechám překvapit :) Ale ty můžeš být můj Ježíšek, když budeš pokračovat v mým Merry Christmas TAGu, kde jsem tě nominovala, tak když budeš mít chuť:))
    Tech for Girls!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops