pondělí 24. listopadu 2014

Co si balím na cesty - z pečující kosmetiky

Pěkné (pro mě pracovní) pondělí,
na víkend jsme byli s přítelem pryč, tak mě při balení věcí napadlo, že vše nafotím, a vytvořím článek o tom, co si sebou balím na cesty. Třeba to pro vás bude vodítko k tomu, aby jste nic nezapomněli. Bez čeho si tedy nedokážu cestování představit?



Jako první začnu s kosmetikou na obličej. Dvoufázový odličovač od Ryoru a micelárka od Eucerinu je pro mě nutností. Také si sebou beru vatové tampónky. Trpím na velmi suchou pleť a teď na podzim/zimu opravdu hodně, takže krém tahám pořád a všude. Teď je to Atoderm od Biodermy, protože dobře hydratuje. Pořád to ale není můj oblíbený mandlový krém Ryor, který jsem si mimochodem dnes koupila, protože je nejlepší. Balzám na rty také nikdy nezapomínám. Výrazné rtěnky opravdu vysušují a já je poslední dobou nosím dost často.



Na vlasy nedám nikdy dopustit. Od té doby, co jsem si pořídila Tangle Teezer žádný jiný hřeben nepoužívám, je super. Vždy když mám nějáké cestovní balení, teď je ta chvíle, kdy je ráda využiji. Tento šampón od Aussie krásně voní. Bez olejíčku a laku na vlasy bych se možná obešla, ale je pro mě lepší, pokud mám tyto věci sebou. Stejně jako pokožka trpí v zimě i vlasy, takže se snažím co nejčastěji používat olejíčky a hydratovat.


Z produktů na tělo toho sebou moc nemám. Vystačím si s antiperspirantem, a tělovým krémem. Tenhle antiperspirant od Dove je super, moc jsem si ho oblíbila. Věci od Neutrogeny jsou pro mě vhodné právě na zimní období, protože výborně hydratují a rychle se vstřebávají. 


Z pečující kosmetiky je to tedy vše, je pravda, že dekorativky si beru trochu víc. Ale o tom zase příště. Co balíte sebou na cestování vy? Já mám ještě ráda vlhčené ubrousky, krém na ruce (teď mám ráda krém od Dove a dnes jsem si koupila od Essence, protože úžasně voní, tak jsem zvědavá) a antibakteriální gel, ale ty mám vždy k kabelce. Mějte se krásně a ať vám to do víkendu uteče, Karolína

1 komentář :

  1. Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli nemáš náhodou na blogu recenzi na tangle teezer. Díky :D
    http://sophiefashion.webnode.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops