pondělí 27. října 2014

Interbeauty Prague 2014

Ahoj všem,
dnes tu mám článek o kosmetickém veletrhu, na kterém jsem byla poprvé. Veletrh kosmeticky Interbeauty Prague byl na Výstavišti v pražských Holešovicích. Nejdřív jsem myslela, že se tam nepodívám, pak mi ale odpadlo hlídán brášky a tak jsme se s přítelem rozhodli a jeli. Vstup stál 120 Kč, s tím, že pokud si na internetu vytisknete vstupenku, zaplatíte jen 80 Kč. Na samotném Výstavišti je to moc krásné, bylo hezké počasí, takže to bylo super. Hala je obrovská, rozdělená na střed, a pravé a levé křídlo. Byli tam tedy zejména kosmetické a kadeřnické produkty, ale také všechno na nail art. Celé jsme to prošli asi za 3 hodiny. Nejvíce se mi líbilo u "stánku" s OPI, Sleekem, Jordanou, Milani a taky u českého výrobce alá Lush. Koupili jsme už k některé dárky k Vánocům, protože vše bylo za výhodné ceny a já nevěděla co dřív. Určitě se na takový veletrh vezměte větší obnos peněz, protože se nedá platit kartou a mají tam toho opravdu tuny. Ještě je důležité říct, že jsme tam byli v sobotu ráno. Lidí bylo opravdu hodně a kosmetika (hlavně Sleek) hodně rychle mizela. Jak se říká, kdo dřív přijde, ten dřív mele. Byl tam zajímavý body art a také jste si mohly nechat vyšetřit vlasovou cibulku, nebo si nechat udělat účes. Koupili jsme si i přírodní zubní "kartáčky" které prý používají lidé v Africe a je to 100% přírodní. Je to docela zajímavé, ale o tom zase příště. Tento veletrh se mi moc líbil a těším se na duben, až tam vyrazíme s mamkou, protože tomu se nedá odolat. Jediné, co mě trochu zklamalo bylo, že se na veletrh cpou i lidé s očividně vietnamským oblečením, a to trochu kazí celý dojem. Určitě se můžete těšit na recenzi věcí, které jsem si tam koupila, ale polovinu z toho dostanu od přítele (který to celé také fotil) k vánocům. Mějte se krásně a dejte mi vědět, jestli jste na veletrhu byly. Karolína

p.s více fotek v celém článku















Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops