pátek 5. září 2014

FILOFAX a vše okolo něj

Ahoj všem!
dnes tu pro Vás mám detailní (foto) recenzi na diář FILOFAX, který jsem měla vysněný už hodně hodně dlouho. Naskytla se mi možnost brigády a mimo jiné jsem si za výplatu pořídila osobní Filofax SAFFIANO. Koupila jsem ho v kancelářských potřebách v Letňanech. Tento typ jsem měla už hrozně dlouho vybraný, jen jsem chtěla červenou variantu. Nakonec měli jen tuhle "malinovou", jak jí výrobci nazývají, a nakonec jsem ráda, že jsem si nekoupila červený. Jdeme se tedy podívat, jak Filofax vypadá...

(fotky jsou popsané, co je co)


Koupila jsem ho za 990 Kč, ale z toho důvodu, že je na rok 2014. Čehož jsem si všimla až po zakoupení, ale upřímně jsem byla ráda, protože jsem ho mohla hned používat. Necelá tisícovka se může zdát jako dost peněz, ale tento diář může vydržet několik let, záleží na tom, jak se k němu chováte. Diář tedy vypadal takto - 


Úplně obyčejně a prázdně (byl i bez těch barevných lepících papírků). Měl v sobě tedy:

- základní informace
- kalendář na rok 2014
- pár prázdných, čtverečkovaných a linkovaných papírů
- tzv. to do listy (kam si píšete, co musíte udělat a pak si to jednoduše odškrtnete)
- plastové pravítko
- šest modro-zelených  záložek
- adresář
- trochu růžových, modrých a zelených papírů
- na konci poznámkový blok 
- plastovou obálku.

Vždycky jsem se koukala na fotky a videa a diář byl krásně barevný, vyzdobený a prostě úžasný.  To ale neznamená, že já si svůj diář také nevylepším. Začala jsem hned v pondělí večer. 







Obrovská výhoda je, že si můžete dokupovat různé náplně a vytvořit si tak diář, který bude vyhovovat právě Vám. Nakoupila jsem si tedy "své" náplně za necelých 800 Kč z této stránky, které mi snad nějákou dobu vystačí. Dorazili za 2 dny a komunikace byla také bez problémů. Dají se koupit prakticky všechny z těch základních a také i jiné. Mě se líbily plastové obaly, kam můžete dát fotky, samolepky, rozvrh hodin, nebo cokoliv jiného. Praktický se mi zdál taky obal na vizitky, nebo náplň na finance. A nejdůležitější byli linkované listy (100 ks), které se budou určitě hodit.




A v neposlední řadě jsou to různé propisky, barevné fixy a gelovky, lepící papírky a samolepky, které mi samozřejmě nesmí chybět. Ještě mám spousty takových "vylepšovátek" na cestě, objednala jsem je totiž na ebay. Až dorazí, dám fotku na facebook


¨

Určitě si svůj Filofax ještě dozdobím. Jsem z něj vážně nadšená a do školy to bude určitě parádní. Jsem zastánce klasických diářů, než těch v mobilu. Vložených peněz určitě nelituji, jsem nadšená. Co vy? Vložili byste tolik peněz do diáře? Jaký diář používáte vy? Mějte se krásně a užijte si víkend, my jedeme s přítele za našima - už se nemůžu dočkat. Karolína

7 komentářů :

  1. Pěknou radost sis udělala :) já bych si ho asi nekoupila, ikdyž, nikdy neříkej nikdy :) Já mám diář z nějakého časopisu a ani ho nepoužívám :D teda jednou za měsíc si tam napíšu směny a možná něco,a le jinak nic :D Pak se divím, že zapomínám :D

    Zvu k sobě na blog na soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sú to pekné diáre, ale fakt mi tá cena príde prehnaná...

    OdpovědětVymazat
  3. I am sure this post has touched all the internet viewers, its really really pleasant piece of writing on building up new
    blog.

    Have a look at my web-site: cheap hosting services

    OdpovědětVymazat
  4. vypada prekraasne :OO tez bych si to poridila ale ja to moc nepouzivam ale ta je tak pekna ze bych klidne poridila :D

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ta cena je opravdu šílená :D Určitě bych si ho za tu cenu nekoupila, určitě si vždycky vyberu v obyčejném papírnictví. Jinak je pěkný, to jo.

    OdpovědětVymazat
  6. Co to je za velikost diáře..?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops