pátek 12. září 2014

Aussie šampón, kondicionér a 3 minute miracle

Aussie mánie neminula ani mou maličkost. Věděla jsem že Aussie krásně, žvýkačkově voní, ale cena se mi zdála docela vysoká. Žvýkačkovou vůni mám velmi ráda, chtěla bych si pořídit i sprchový gel od Ziaja, který by měl mít podobnou, ne-li stejnou vůni. Když Aussie měli v DMku v akci, tak jsem se rozhodla, že zkusím šampón pro suché, poškozené vlasy a rovnou i kondicionér pro stejný typ vlasů. Cena za dvě balení byla okolo 300 Kč. Produkty testuji asi 2 měsíce a stále mám jedno balení, kde ještě polovina určitě bude, jak v šampónu, tak v kondicionéru. Voní opravdu nádherně a stejně intenzivně voní i ve vlasech cca 2 dny. Spolu s šampónem a kondicionérem používám také masku (tu, kterou mám zrovna doma, teď zrovna "zázrak" od Elseve), protože mám vlasy dost tvrdé. Samotný kondicionér by mi asi nestačil, protože nenávidím když mám vlasy hrubé. Šampón vlasy umyje dobře, co víc k tomu říct. Velké překvapení pro mě bylo, když v srpnovém vydání ELLE bylo cestovní balení Aussie šampónu a balení 3 minute miracle hloubkového balzámu. Až si budu Aussie kupovat znovu, koupím si šampón a místo kondicionéru právě ten červený hloubkový zázrak, který je o kapku lepší, než samotný kondicionér. Plné balení šampónu má 300 ml a kondicionér 250 ml, což mi hlava moc nebere, protože já si beru stejně šampónu a stejně kondicionéru. Nicméně výrobci asi počítají s tím, že máte buď přítele, který kondicionér nepoužívá, nebo si vlasy myjete na 2x, což někdo doporučuje, někdo ne. Takže kdo ví co je správně. 

Každopádně mě se Aussie moc líbí, nejen kvůli vůni, ale tak kvůli tomu že vydrží mega dlouho. Až spotřebuji spoustu produktů na vlasy, co teď doma mám, nejspíš si Aussie znovu pořídím. A co vy? Už jste tuhle žvýkačkovou parádu vyzkoušeli? Mějte se krásně, Karolína



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops