pondělí 25. srpna 2014

Rtěnky Color Riche od Loreal Paris

Krásný den všem,

tyhle rtěnky Color Riche mě zaujaly hned na první pohled, když jsem je viděla v červnové JOY. Zoufalé manželky hrozně ráda sleduju, a Eva Longoria je moje oblíbená herečka. Když jsem zjistila, že má svojí vlastní rtěnku, musela jsem jí mít. Nenapadlo mě ale, že vlastně nejsem zase tak jako Eva, a její odstín by mi vlastně vůbec neslušel. Byla jsem se podívat v DMku, ale rtěnky jsem tam nikde neviděla. Pak jsem brouzdala po votocvohoz a našla je tam za super cenu. Docela dlouho jsem zkoumala, které dva odstíny si vezmu a nakonec to vyhrály Jullianne´s nude a JLo´s nude. Trochu jsem se bála, jestli mi odstíny sednou ale vybrala jsem dobře. Cena v obchodě je okolo 260 Kč, což je docela dost, ale musím říct, že to stojí za to. Rtěnky mají luxusní balení, které se mi moc líbí, černo-zlatá je prostě moje oblíbená kombinace (mimochodem, včera jsem si pořídila nové podzimní-zimní botičky právě v černo-zlaté kombinaci a jsou úžasný). Moc se mi líbí ten nápad. Spolu s Lóreal spolupracovali celebrity a vytvořily tak exkluzivní kolekci. Rtěnky jsou hydratační (super na zimu, juchů), krásně voní a drží velmi dobře. Určitě se můžete těšit na nějáký tutoriál s rtěnkami, aby jste je viděli v akci. 

Každopádně je ráda doporučím všem, co mají rádi hydratační rtěnky s hezkými odstíny. Já jsem za ně moc ráda. Která rtěnka je vaše oblíbená? Mějte se fajn a užijte si zbytek prázdnin, Karolina 







3 komentáře :

  1. Krásné barvičky :) já na rtěnky moc nejsem, neumím je nosit :D Já si nakoupila vzorečky od Avonu, ty mi vystačí na hoodně dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnky jsou fakt super, taky jsem neodolala a pořídila si Julianne´s Nude. Jen mám pocit, že výdrž je docela slabá.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a používáš bázi pod rtěnku? já ano a v pohodě :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops