pátek 29. srpna 2014

Rozjasňující korektor LUMI Magique od Loreal Paris

Ahoj všem!

dnes pro vás mám recenzi na rozjasňující korektor od Loreal Paris. Je to rozjasňovač LUMI Magique. Tato řada má mimochodem i super make-up, ale o tom zase příště. Koupila jsem si ho v Praze ve Fashion Areně, kde ho měli v outletové drogérii za 128 Kč. Někdy se tam dají pořídit šikovné věci za pár kaček, ale výběr a odstíny jsou dost omezené. V drogérii se tento rozjasňující korektor pohybuje okolo 300 Kč, což mi přijde docela dost. Každopádně jsem si tedy jeden pořídila. Jediný odstín, který byl k mání byl č. 2 - medium. Rozjasňovač by měl být vždy o jeden odstín světlejší, než vaše pleť a mě odstín vyhovuje (ruka je opálenější než obličej). Je ale malinko víc do růžova, než bych potřebovala, každopádně pod očima udělá skvělou práci i tak. Je sice pravda, že pokud ho pořádně nezapudruji, zalézá po několika hodinách do vrásek, ale dá se s tím moc hezky rozjasnit. Je to můj první rozjasňující korektor a používám ho každý den, zejména pod očima, okolo nosu, na nedokonalosti a mezi obočí. Hezky vás to "probudí", což budu teď na začátku školy docela potřebovat. Má velice šikovný aplikátor, díky kterému ho nanesu tam, kam potřebuji a potom zapracuji pomocí většího štětečku na oči. 

Za plnou cenu bych si korektor asi nekoupila, ale za cenu 128 Kč je to docela fajn věcička. Teď přemýšlím nad tím rozjasňovačem od Rimmel Match Perfection - je o dost levnější a blogerky si ho nemůžou vynachválit, tak je porovnám a uvidíme. Jaký rozjasňující korektor používáte vy? Mějte se krásně a užijte si víkend, my jedeme s přítele do Budějovic a už se nemůžu dočkat. Karolína




1 komentář :

  1. Jo, 130 Kč je odpovídající cena za rozjasňující korektor, to bych ho taky zkusila. Z korektorů mě teď zaujaly ty nové od Max Faktoru, ale za 300 si jej kupovat nebudu.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops