pondělí 4. srpna 2014

NOVINKA od Biodermy! Atoderm Intensive

Ahoj všem,

dnes tu mám dobrou zprávu pro všechny, kteří trpí atopickým ekzémem. Dostala se mi do rukou novinka od Biodermy, kterou mám možnost vyzkoušet. Jsem hrozně moc zvědavá, jak mi bude vyhovovat. Mám už krém od Biodermy Atoderm PO zinc a ten mi moc vyhovuje.  Recenzi krému, který mám už delší dobu plánuji napsat brzy, nebojte. Do lékáren má tato péče přijít až v říjnu. Nechci toho moc prozrazovat, ale myslím si, že to bude super péče, protože je vhodný na tělo, i pleť a je hypoalergenní. Těšte se na recenzi. 

Vaše Karolína



2 komentáře :

  1. ahoj jak ti to přišlo, mě to měli poslat před 2 týny a furt nic

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops