pondělí 5. května 2014

Kosmetické haló okolo kosmetiky UMA cosmetics - UMA cosmetics fixing compact powder

Ahoj všem,
doufám, že se máte dobře. U mě je maturita v plném proudu, takže se snažím učit a připravovat. Na blog teď nemám moc čas, ale po maturitě se na články a recenze rychle vrhnu. Od června chceme z přítelem do Prahy, a jelikož má přítel super zrcadlovku, možná bych mohla začít natáčet i videa, ale uvidíme. Na Facebooku mám svůj mini obchůdek, který se začíná docela slušně rozrůstat. Pokud máte rádi doplňky, tak se jukněte sem, třeba se vám něco bude líbit :). Tak to by bylo něco z mého osobního života a teď hop na kosmetiku. 

Poslední dobou jsem si nakoupila dost věcí, většinu od UMA cosmetics, protože to haló, co se na blogu a na youtube ukázalo neminulo ani mě a já si musela v pražské Tetě také koupit pár kousků, když jsme tam byli na prvního máje. Měli tam docela velké slevy, takže jsem všechno pořídila takřka za hubičku. Když jsem produkty vyzkoušela, docela se mi líbily. A největší boom nastal, když jsem zjistila, že u nás v drogérce mají stojan s UMA. Jela jsem se tam hned podívat a divila jsem se, že i u nás v malém městečku máme UMA, které je moc chválené. A zase se tu objevila ta otázka, jak bude moje pleť reagovat na novou kosmetiku..A jak obstála? 

Jako prvním vám povím něco o transparetním pudru. Tyto pudry mi docela dost vyhovují, protože já jako bledule moc často nenajdu pudr, který by mi seděl odstínem, ale i pro mou citlivou pokožku. Má 5 gramů, což je docela málo, ale uvidíme, kolik toho vydrží. Mám doma transparentní pudr od Essence, ale je práškový, takže hrozně moc práší. Tento od UMA nepráší. Co se týká tohoto pudru, jsem nadšená. Stojí 89,90 Kč. Sedí mi opravdu výborně. Mám tedy suchou a citlivou pleť, a důležité pro mě je, že ani zas tak nevysušuje, na léto to bude můj velký pomocník. To mi připomíná, že jsem si také koupila zmatňující papírky, a nemám s nimi žádnou zkušenost, tak jsem zvědavá, protože v létě je to děs. 

Mimo to jsem si od UMA koupila pudr (ve tmavé barvě, používám na konturování), tvářenku, a dva lesky.Také tvářenku od Maybelline a další lesk od Essence. Přišla mi také řada laků na nehty, takže si povíme něco také o mých nehtech..Také jsem si pořídila tabletky Pupalky dvouleté, což je olej, který má pozitivně působit na pleť. Takže se máte na co těšit! Mějte se krásně a držte mi palce u maturity, Karolína



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops