pondělí 24. března 2014

TAFT pudr pro okamžitý objem

Dnes tu mám ještě jeden článek a zase to bude "pomocník" na vlasy.
Dlouho jsem slyšela o pudru na vlasy, který rapidně zvedne objem vlasů a neslepí je. A jelikož mě objem trochu trápí, koupila jsem si před časem TAFT pudr pro okamžitý objem. Má 10 gramů a kupovala jsem ho za necelých 90 Kč. Čekala jsem, jaký to bude zázrak, koukala jsem totiž na youtube, na různá videa a nestačila jsem si divit, co dokáže. Potom, co jsem pudr zkusila, jsem byla docela zklamaná. Má se aplikovat trochu pudru (je to opravdu jemný prášek, který moc hezky nevoní), ale trocha opravdu nestačí. Je pravda, že vlasy to opravdu o dost zvedne, ale jsou hrubé a slepené a já osobně tenhle pocit ve vlasech nenávidím. Je to prostě podobné tomu, když to přeženete s lakem na vlasy. Určitě je to dobrá věc pro různé události, focení a účesy (třeba i extravagantní), nebo když potřebujete během 5 minut upravit vlasy, ale na denní nošení určitě ne, protože to určitě nějákým způsobem vlas poškozuje. Úplně jsem na tento pudr zapomněla napsat recenzi, protože jsem ho už dlouho nepoužívala a měla ho schovaný v poličce. Takže pro mě jedno velké NE. Zkoušeli jste ho? A co na něj říkáte? Karolína





2 komentáře :

  1. Já ho používám na vysoký objem, různé výčesy a tam jsem s ním spokojená..víc než s lakem..jde o to najít mu správné použití:)

    OdpovědětVymazat
  2. Podľa mňa je tento púder vynikajúci, ale trvalo mi, kým som prišla na správne použitie, podľa návodu som si ho dávala ku korienkom a to bolo to najhoršie, momentálne to robím tak, že si ho nanesiem na končeky prstom len trochu a zapracujem do dĺžok, púder vydrží vo vlasoch až kým si ich neumyjem, čo je s týmto púdrom celkom náročná činnosť, ale vlasy s nim fakt držia objem aj tvar.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops