pátek 21. března 2014

Rtěnka MOISTURE RENEW od Rimmel London

Hezký začínající víkend všem!
dnes tu mám recenzi na novou rtěnku od Rimmel London Moisture Renew v odstínu 130 Oxford Street Fuchsia, což je hodně sytě růžová. Není to zrovna barva, kterou bych nosila každý den, ale je to krásná výrazná barva, která rty nevysušuje a navíc obsahuje vitamíny A, C, E, které pomáhají pečovat o pokožku rtů. V poslední době mám docela dost vysušené rty, a na to rtěnka určitě nestačí, takže používám spíše balzámy na rty. Určitě si najde svým odstínem své oblíbenkyně, já bych byla radši za nějákou více přirozenější, tahle barva se ke mě moc nehodí. Cena je 129 Kč, a rtěnka má 4 gramy. Má moc hezké fialové balení. Co se týče výdrže, není to nejhorší, vydrží cca 2 hodiny a pigmentace je stále dobrá. Rimmel rtěnky jsou docela dost oblíbené a rozhodně patří mezi nejlepší z těch drogérkových rtěnek. Jsem mile překvapená, že nevoní, jako matné rtěnky Kate Moss, protože ta voněla až moc. Rtěnka by byla skvělá, kdybych jí měla v jiném odstínu. Máte už rtěnku od Rimmel? Která je ta nejoblíbenější?  Mějte se hezky, Karolína





2 komentáře :

  1. Mají krásné odstíny, chci vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnka mě moc láká, takže si nejspíše nějaký pěkný světlý odstín pořídím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops