pátek 28. února 2014

Můj maturitní ples

Ahoj všem,
máme jarní prázdniny, takže jsem na jihu Čech. 21. února jsem měla můj maturitní ples, který jsme si celá třída moc moc užili. Přípravy byly mnohem těžší, než celý večer. Celý ples utekl jako voda. Co se týče líčení, zvolila jsem mintové líčení v barvě šatů s umělými řasami, které celý večer držely - což mě moc mile překvapilo. Výběř šatů, bot a účesu byl skvělý, byla jsem nadšená. Večer jsem si maximálně užila a škoda, že to všechno tak uteklo. Teď už mě čekají jen povinnosti, maturita a přijímačky na vysokou školu, snad to všechno zvládnu. Přikládám fotky, snad se budou líbit. Chtěli by jste i podrobnější články o plese (přípravy, samotný ples, na co si dát pozor atd.)? Mějte se hezky, Karolína. 

p.s od příštího týdne se těšte na nové články - RECENZE!!







































1 komentář :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops