čtvrtek 16. ledna 2014

Šampón na vlasy Alberto Balsam coconut lychee extracts

Ahoj všem! 
Dnes tu mám jeden tip hlavně pro ty z vás, kteří mají přístup do Anglie. Tady v ČR se totiž nedá sehnat. Zkusila jsem tento šampón s kokosem a liči od Alberto Balsam, který moc krásně voní a vůně zůstane ve vlasech i několik dní. Také jsem zjistila, že hrozně moc záleží na kvalitě vody (tvrdost vody atp.), protože když si myji vlasy u přítele, stačí mi abych si vlasy umyla tímto šampónem a vlasy mám krásně jemné a lesklé, jak kdybych tady u nás doma na severu použila kondicionér a navíc ještě masku. Na internetu jsem ale četla, že se dá tvrdost vody korigovat pomocí jedlé sody. Stačí prý přidat lžičku do vany a pomůže vám to jak při mytí vlasů, tak při hydrataci pokožky. Ale zpět k recenzi. Tyto produkty jsou v Anglii za jednu libru (což je v přepočtu asi 30 Kč). Mají 400 ml a dodají vlasům pružnost a lesk. Tento šampón je vhodný pro všechny typy vlasů a já jsem z něj naprosto nadšená! Obsahuje provitamín B5 a spousta dalších ingrediencí, které používají zejména dražší značky šampónů. Pokud by vás zajímalo víc, zde najdete více informací. Určitě bych si ho pořídila znovu a nejen proto, že krásně voní!  Pokud by jste věděli, kde ho tady v ČR sehnat, i když je to asi nemožné, dejte mi vědět. Mějte se krásně, Karolína




Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops