středa 18. prosince 2013

Co je u mě nového?

Ahojky,
tak za pár dní tu máme Štědrý den,..doufám, že se těšíte na prázdniny, na Silvetra a aspoň na toho trochu volna. Protože já pak budu mít jen samé starosti..Máte už všechny vánoční dárky? Já už ve směs ano, i když jsem všechno kupovala na poslední chvíli.. Teď jsme měli dvě módní přehlídky, moc jsme si to užili :) Proto přidávám pár fotek, snad se budou líbit. A konečně se dostávám ke kosmetice. Moje kosmetická taštička už obsahuje dražší kousky. Dostala jsem od přítele rtěnku Chanel (nevěřili by jste jak je úžasná!!), kterou jsem si zamilovala opravdu na první pohled a parfém od Gucci ENVY ME. Zkusil jste někdo nějáký produkt z těchto dvou? Já jsem unesená :) K















1 komentář :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops