středa 4. prosince 2013

Avivir ALOE VERA Lotion

Ahoj, 
dnes tu mám recenzi na tělové mléko (neboli lotion) pro normální pokožku. Je vyrobeno z 90% z ekologického Aloe Vera, je bez parabenů, bez pafémů a bez přidaných barviv. Velikost balení je 150 ml a cena se pohybuje okolo 330 Kč. Já jsem ho vyhrála v soutěži a moc jsem se těšila, až ho budu moct vyzkoušet, protože má dobře hydratovat, regenerovat a poskytuje úlevu. V létě byl skvělý na ty dny, kdy jsem to na sluníčku přehnala a trochu se spálila. Teď na podzim je taky fajn, protože po něm není pokožka suchá a je chráněná. Jediné, co mě na mléku trochu vadí, je vůně,..Je sice bez parfemace, což dost lidí ocení, ale mě samotné aloe vera vůbec nevoní. Mám totiž ráda, když mléko, nebo tělové máslo hezky voní a mě pak pokožku provoní. Mám doma rostlinu a používala jsem jí na můj ekzém, ale ten mi většinou ještě víc zhoršila. Toto mléko používám na tělo a až na tu parfemaci mi vyhovuje. Myslím, že bude parádní na vstřebávání celulitidy, i když se tona obalu nikde nepíše, protože zvyšuje elasticitu kůže, a to většinou ty emulze proti celulitidě také. A i kdyby jste si masírovali celulitudu jakýmkoliv mlékem, časem by zmizela, protože masírování prokrvuje a to proti celulitidě opravdu (z vlastní zkušenosti) pomáhá. Pokud mám být upřímná, nejsem si úplně jistá, jestli bych si mléko koupila znovu, cena totiž není nízká, ale zase oceňuji přírodní složení. Jsem moc ráda, že jsem mohla vyzkoušet tento zajímavý produkt. Máte s ním zkušenosti? Hezký večer, K.




Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops