pátek 15. listopadu 2013

new in 15.11.2013

Ahoj holky,
moc se omlouvám, že nebyl žádný článek, ale nemám teď u sebe foťák a tak nemůžu fotit produkty, takže ani nejsou žádné recenze..Určitě to napravím, hned jak ho budu mít u sebe :) Články mám napsané, chybí mi jen fotky. Udělala jsem aspoň koláž toho, co jsem si teď nového koupila :). Jsem z toho opravdu nadšená. Na všechno produkty bude podrobná recenze. Zatím tu mám recenzi jen na rtěnky od Kate Moss (recenzi najdeš tady). Byla jsem s našima i nakupovat, takže čekejte i novinky v šatníku :) Co jste si nového koupily vy?:) Karolína




1 komentář :

  1. Ten make od Rimmelu by som chcela hrozne vyskúšať :) Vyzerá super a počula som o ňom len samé chváli, už sa teším na jeho recenziu :)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops