neděle 20. října 2013

Recenze na pudr So Matte Parfect Stay od Miss Sporty

Ahojky všem!
Dneska se podíváme na pudr od Miss Sporty. Není to žádná novinka, jak se může zdát. Dříve měl pudr jen modrý obal. Ten modrý se mi líbil trochu víc, ale je pravda, že růžová je více holčičí a je to čistě můj názor. Já mám odstín 002 Medium, ale je na moc tmavý, myslím si, že 001 by mi ale odstínem sedla. Nicméně jsem ho přes léto párkrát zkusila, a protože mám dost zkušeností z mladších let s tou modrou variantou (a ta by mě byla být na chlup stejná), napíšu Vám pár dojmů. Jako první musím podotknout, že je vhodný pro mladší pleť (12-16 let). Protože jen lehce kryje, ale na druhou stranu opravdu dobře matuje. Píší, že by měl vydržet 10 hodin, což tedy nikdy není tak, jak se píše na obalu, a 10 hodin opravdu nevydrží. Ale ty 4 hodinky úplně v pohodě. Celkem dost práší, ale odstíny sedí. Cena je necelých 80 Kč, za 9,4 gramů, což je hodně slušné, nicméně pro mou pleť to není favorit. Když mi bylo 13 let, byl to pro mě zázrak. Opravdu jsem tenhle pudr používala často, protože mi hodně vyhovoval. Postupem času jsem ale zkoušela i jiné, a teď už vím, že existují i lepší. Možná je to tím, že už jsem o 5 let starší, mám citlivou pleť a díky blogu zkouším i jiné pudry. Každopádně pokud jste mladší a nemáte velké problémy s pletí, měl by Vám vyhovovat. Další a bohužel negativní věc je, že po pár hodinách mi udělá na obličeji fleky. Pokud si vzpomínám, tak mi to dřív pudr nedělal, ale je jasné, že celý život nemáme jeden a ten stejný typ pleti, takže to bude třeba tím. Tento pudr doporučuji pouze mladším kategoriím s čistou pletí. Pokud jste starší, nebo máte problematickou pleť, jukněte po jiném. Mě vyhovoval pudr od Maybelline Affinitone (recenzi nejdete tady). Užijte si neděli. Karolína








2 komentáře :

  1. Tak kvůli zmatnění bych si ho třeba i pořídila, ale já jsem už nějaký ten Pátek věrná pudru Stay matte od Rimmelu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops