pondělí 30. září 2013

new in 30.9.2013 + FOTD

Ahoj,
nahromadilo se mi tu dost nových věcí, i když to možná není jen kosmetika. Mám nové bambusové štětce, které jsou moc moc fajn, taky jsem si udělala radost a koupila si hodinky, které jsem si zamilovala. Dnes jsem od přítele dostala prstýnek, je moc krásný. Zítra se konečně těšte na recenzi řasenky, nemám teď moc čas, za týden to snad bude ohledně času lepší, tak už to snad vydržíte :) Také mě můžete sledovat na instagramu, pokud chcete. Užijte si den, Karolína

p.s mám tu ještě FOTD za pátek :)

Instagram








2 komentáře :

  1. Ten prstýnek ti závidím, taky bych takový hned brala. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně ti to sluší:)
    a prstýnek je moc pěkný! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops