středa 14. srpna 2013

welcome back ok-makeup!

Ahoj,
konečně píšu z nového notebooku. Byl to docela boj. Notebook jsem měla už před pár dny, ale nefungovala mi na něm mechanika, tak jsme ho vrátili. Teď mám před sebou nový notebook, který už snad funguje tak, jak má. Konečně můžu psát články jak budu chtít, bez ohledu na to, kdo mě pustí na počítač. Nejprve bych vás ráda informovala o tom, co chci na blogu změnit a jak to tedy půjde dál. Důležitá věc je, že jsem si našla stálou brigádu, takže občas tu třeba článek nebude každý den. Navíc jdu do maturitního ročníku, což mi taky zabere dost času. Jak jste si mohli všimnout, na blogu přibyla nová rubrika *spotřebováno*. Nevěřila bych, kolik věcí za měsíc spotřebuji (společně s mamčou a ségrou). Taky jsem se snažila natočit pár videí, ale ty asi nikdy nezveřejním. Možná budu zkoušet natáčet dál a třeba za půl roku se odhodlám..Kdo ví..Včera jsem byla v Liberci nakupovat (co jsem si koupila uvidíte ještě dnes v dalším článku). A jinak se těším na festival Mácháč a na zbytek prázdnin, které mám před sebou! :) Z těch obecných informacích je to tak nějak vše. Pro vás se mění pouze to, že blog už je opět v provozu a každý den se budu snažit psát články. K.


1 komentář :

  1. s těma videama to mam podobně:D :) jinak vítej zpět :))

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops