středa 14. srpna 2013

new in 14.8.2013

Včera jsme byli nakupovat v Liberci. Slevy opravdu mají, ale myslím si, že je brzo vystřídá nová kolekce. Koupila jsem si dva svetry, tričko( NY - 79Kč), taky zimní bundu ( army shop Liberec - 490 Kč - tahle bunda mě hodně překvapila, je sice tenká, ale opravdu zahřeje. Už se těším na zimu!). Ty dvě halenky už mám delší dobu, sehnala jsem je na aukru za pár korun .Kabelku jsem dostala od kamarádky, je stříbrná a moc se mi líbí. A teď šup ke kosmetice. Od Rimmelu jsem si koupila bronzer v drogerii Teta, měli ho jen za 69,90 Kč. Taky mám novou voňavku Victoria Beckham - musím říct, že krásně voní! MUA lesk na rty, tělové mléko od yves rocher a taky sprej na vlasy od Gliss Kur. Koupila jsem si taky nějáké doplňky, jeden jsem dokonce dostala od babičky. Moc se mi také líbil velký prsten! A abych nezapomněla na notebook, kryt na mobil a brašnu. Nechtělo se mi to vše fotit, tak aspoň notebook. Kdyby někdo chtěl vědět typ je to Lenovo G780. Jinak teď zkouším nějáké make-upy od Max Faktor, tak se máte na co těšit!! Ještě jsem si pořídila šampón na vlasy od ISANA a kondicionér od ELSEVE..Sprchový gel vypadá a voní moc dobře! Mějte se fajn a zítra konečně recenze. K.

ps. dvě aktuální fotky ze života přidávám také :)













2 komentáře :

  1. Moc se mi líbí ta černá bundička!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci :-) Já tedy lenovo fakt nemusím když užznám sestrin net.. Já radši svůj tablet :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops