pátek 30. srpna 2013

Liebster Award TAG

Ještě jednou Vás všechny zdravím.
Dnes jsem Vám slibovala ještě jeden TAG. Není to TAG, jako každý jiný. Četla jsem si projížděla komentáře, a viděla zajímavý komentář od UltraViole(n)tRock, která mi psala, že mě nominovala na TAG. A protože mě komentář zaujal, hned jsem skočila k ní na blog a četla, o co se jedná. Jedná se vlastně o TAG pro všechny blogerky, které mají méně než 200 odběratelů. Tento TAG se jmenuje Liebter Award (nejdražší cena). Princip je v tom, že každá odpoví na 10 otázek, a dalších 10 vymyslí a také několik blogerek nominuje. Moc se mi tento nápad líbí. Tak se dám s chutí rovnou na psaní odpovědí :))



1. Je/bylo pro vás důležité mít dobré studijní výsledky?
Studuji 4 rokem střední zdravotnickou školu. Jelikož tento rok budu maturovat, je pro mě důležitá škola a vzdělání. V dnešní době je střední škola málo, proto doufám, že budu mít možnost jít na vysokou školu, kde se bez dobrých studijních výsledků neobejdete. Takže ANO, je to pro mě důležité. 
2. Jaká je tvoje nejoblíbenější sladkost?
Sladkost? Není žádná sladkost, co by mi nechutnala, ale nejraději mám čokoládu, nebo ruskou zmrzlinu :)
3. Máš se ráda taková, jaká si, nebo bys něco změnila?
Asi žádná z nás není spokojená s tím jak vypadá. Chtěla bych být o pár centimetrů vyšší, a mít větší prsa. Jinak jsem se svým vzhledem docela spokojená (bez make-upu se ale také necítím dobře)
4. Jíš zdravě?
Oproti ostatním lidem asi ano, ale miluju hranolky, tatarku a smažený sýr. Snažím se jíst ovoce a zeleninu, ale ukázkový jídelníček také nemám.
5. Jaká je tvoje první zkušenost s dekorativní kosmetikou?
Začala jsem se líčit asi v 15ti letech, a moje první zkušenost byl make-up od Miss Sporty. V té době jsem s líčením začínala a právě Miss Sporty mě pomáhala :)
6. Co na tobě vadí lidem kolem tebe?
Přetvářka a lež. (všichni si zameťte před vlastním prahem)
7. Jakou jednu věc bys ty chtěla změnit v dnešním světě?
Těch by bylo..Jako první věc bych změnila to, aby nebyli nemocní lidé a hlavně děti a aby se neumíralo. A aby na sebe nebyli lidé zlí.
8. Kdyby sis mohla vybrat jakékoliv město, ve kterém chceš bydlet, které by to bylo?
Nezáleží na tom v jakém městě, záleží na tom s kým bych tam žila.
9. Z jakých dárků míváš největší radost?
Z těch, které jsou darované ze srdce..Třeba i z kytičky, která rostla na louce...Jinak mi udělá radost každý dárek :)
10. Jmenuj 3 blogerky do 200 followers, které ráda sleduješ. :o) (a které nominuješ na pokračování TAGu)

A TŘETÍ BLOGERKA je každá jiná, kterou jsem neoslovila..:) Jsem ráda, když narazím, na nějáký blog, kde se píše o kosmetice.
Budu moc ráda, pokud se zapojíte všichni :) Myslím, že je to dobrý způsob jak se trochu zviditelnit, i když je jasné, že blog píšeme kvůli tomu, že nás to baví :) Vaše K.

a tady už jsou otázky pro Vás:
1) Jak tě napadlo začít psát blog?
2) Značka dekorativní kosmetiky, kterou bys nedoporučila a proč?
3) Nejoblíbenější kousek v tvé šatní skříni
4) Co by jsi na sobě změnila?
5) Čeho by jsi chtěla jednou dosáhnout, nebo čím by si chtěla být?
6) Jaký je tvůj nejlepší zážitek v životě?
7) Co by jsi vzkázala člověku, kterého nenávidíš?
8) Jak by podle tebe měl vypadat dokonalý muž?
9) Lodičky nebo tenisky? A proč?
10) Jmenuj 3 blogerky do 200 odběratelů, které ráda sleduješ a kterým předáš tento TAG


Budu moc ráda, pokud se zapojíte a necháte mi dole odkaz na článek, budu se moc těšit..Hezký den, K.

2 komentáře :

  1. tento tag možno niekedy vyskúšam, možno spravím video :) je super!:)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle tag čtu poprvé a bavil mě číst :) Možná že si ho časem taky zkusím :))
    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops