pondělí 3. června 2013

Ryor - regenerační krém na ruce s grepovým extraktem a rozmarýnovou silicí

Ahojky,
po dnešní první odpolední směně jsem docela vyčerpaná, bolí mě nohy a opravdu si nedokážu představit, že jednou budu chodit do práce...Myslím, že vždycky ve čtvrtek a v pátek už budu hotová a natěšená na víkend, kdy si budu moct odpočinout. Zítra mě čeká to stejně oddělení, a ta stejná směna..Takže od 12 - 19h. Snad to zase něják zvládnu. Ale na recenzi jsem si přeci jen čas a náladu našla, takže se spolu s šálkem čaje dám do psaní. Jelikož mám na praxi pořád suché ruce, tak sebou nosím poslední 4 dny krém od Ryoru. Je to novinka a jelikož jsem z krémů na ruce většinou naštvaná, ráda se s vámi podělím o tuto recenzi. Je to regenerační krém na ruce s grepovým extraktem a rozmarýnovou silicí.. Má 100 ml, moc hezké balení, dobře regeneruje, rychle se vstřebává a nezanechává mastný film. Také hezky a příjemně voní. Dobře hydratuje, což je v mé práci docela důležité, pořád si myji ruce, takže je pak má pokožka suchá a taková napjatá. S tímto krémem je problém vyřešen. Cena se pohybuje okolo 50 Kč a za tu cenu je to prostě bomba. Mám doma i dražší krémy na ruce, protože se mi žádný jen tak nezavděčí, ale myslím, že už jsem našla svého favorita. Tento krém se stal mým nejlepším kamarádem do kabelky a už se bez něj neobejdu. Používám ho asi 7x denně, a opravdu vidím rozdíl..:) Ryor je prostě super! Určitě ho zkuste! Ryor opět nezklamal! Vaše K.


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops