neděle 16. června 2013

New in 16.6.2013

Ahojky holky,
včera jsem slíbila "new in" článek, tak tady ho máte..Většina věcí je z Kiku, a nebo z aukra za pár korun. Nejradši teď nosím kraťasy s vysokým pasem (možná proto, že všechny ostatní kraťasy mi jsou velký :D) a k tomu volné tričko..Poslední dobou jsem začala něják nosit doplňky, z ebay jsem si také něco objednala, tak snad to příjde brzo. Doufám, že nám počasí vydrží, mějte se fajn a všechny dotazy pitě do komentářů, ráda vám řeknu, kde jsou danou věc koupila. K.
p.s omlouvám se za kvalitu fotek, ale už se mi to nechtělo předělávat, když je tak hezky:D






4 komentáře :

  1. kde si koupila ty kraťasy? to tričko s křížem a ty šaty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kraťasy jsem koupila na aukru - japan style a trička s křížem v kiku..:) Šaty také na aukru:)

      Vymazat
  2. Kdybych měla kraťasy s vysokým pasem tak je nedám dolů :D Možná proto,že jiných šortkách mám obrovský zadek :D?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops