čtvrtek 13. června 2013

My a make-up,...Je lepší si "připlatit"?

Ahojky!
dneska se zase recenze nedočkáte, nebo možná dočkáte, ale spíše takové hromadné..Za tu dobu, co se líčím, jsem vyzkoušela několik make-upů. Zkoušela jsem jak ty levné, tak ty dražší. Dříve jsem s pletí neměla vůbec žádný problém. Mohla jsem si dát na obličej cokoliv a vypadalo to hezky. Každá z nás si určitě pamatuje začátky s líčením, občas jsme měli make-up oranžový jako pomeranč, jindy modré stíny, co vypadaly spíše jako modřina, než něco hezkého. Ovšem dnes se vám pokusím napsat něco o make-upech, které mi vyhovovaly (nebo jsem z nich tolik nadšená nebyla) a budete se divit! Zkkusím se zaměřit na určité věkové kategorie..Začínala jsem na těch nejlevnějších značkách, a to kvůli tomu, že je používala má kamarádka. V make-upech mám své stálice a nerada zkouším nové věci, protože pak když mi nevyhovují, je mi líto peněz. Existuje hned několik typů make-upů...a to třeba tekutý, pěnový, nebo tuhý. záleží zase na vás, co komu vyhovuje a s čím se lépe pracuje. Já mám nejradši ty tekuté. První věc, kterou bych chtěla říct je, že na ceně produktu nezáleží! - nebo spíš neznamená, že čím dražší make-up, tím lepší.. Další a velmi důležitou věcí je odstín a typ vaší pleti. To, že make-up od určité značky vyhovuje vaší mamince, nebo kamarádce, neznamená, že bude vyhovovat i vám. Proto chci také říct, že když já nejsem spokojená s určitou věcí, nemůže být pro jinou slečnu nejlepší výrobek na světě. U make-upů je důležité, jakou máte pleť, jestli potřebujete zakrýt hodně, nebo vůbec, jestli máte pleť citlivou, nebo třeba mastnou. Podle všech těchto věcí by jste měly vybírat. Začnu tedy od začátku..Pokud vám je 13 let, stačí, když si koupíte dobrý korektor a zakryjete pupínek, nebo tmavé kruhy pod očima. I korektor dokáže udělat divy. Okolo 15ti let se slečnám začínají dělat pupínky a tak musíte začít hlavně péčí o pleť. Ta je důležitá v každém věku. Pokud si večer make-up neodlíčíte, časem se to ukáže. Takže nejdřív začnete o pleť pečovat, kupte si krém, který bude vyhovovat vaší typy pleti, kupte si kvalitní odličovač, peeling, nebo masku. Zkrátka to, co potřebujete. Pro mojí sestru (které je 15 let) se perfektně hodí BB cream, já ho moc v lásce nemám, protože mi prostě nezakryje to co chci, ale sestra, která má krásnou pleť si make-up nepotřebuje dávat. I ona sama říká, že BBčko je lepší ( a to používá ty z drogérek). Je spokojená se značkou Rimmel, ale třeba já bych BBčko už mít nemohla. Prostě mi to na zakrytí nestačí (červené fleky, alergie, sem tam nějáký pupínek...) Ale pozor, některé mé spolužačky také make-up nepoužívají a stačí jim BB, ty mají ale štěstí, co? dalším důležitým faktem je, jak make-up nanášíte..Pro začátečníky doporučuji prsty, make-up vypadá přirozeněji, než aplikací štětcem, protože pomocí štětce toho zakryjete mnohem více. Houbičky moc nedoporučuji, ale časem se dá všechno naučit..:)


Pokud už se mám ale bavit o make-upech, jako takových, vítězí u mě značka Maybelline. Jak určitě všichni víte, můj nej nej nej make-up je Affinitone (pokud vás tento make-up zajímá, mám tu i podrobnější recenzi). Úžasně kryje, má skvělé odstíny a prostě na něj nadám dopustit. Sice má takovou vodovou konzistenci, ale časem se na to dá zvyknout. Od Maybelline jsem vyzkoušela asi nejvíce make-upů a ani jeden nebyl špatný. Časem jsem se ale vrátila zase k Affinitone. Cena není vysoká a balení vydrží poměrně dlouho. Zkoušela jsem i pěnový make-up (Dream matte mousse) od této značky, ale přišlo mi, že mi na obličeji dělá fleky, tak jsem se zase vrátila k tekutým makeu-upům. Rozhodně je to ale pro mojí věkovou kategorii  nejlepší dostupná a drogérková kosmetika, kterou jsem měla kdy možnost vyzkoušet a myslím, že je skvělá. Když se pak poohlédnu po jiných make-upech, zas tak růžové to není. Budu upřímná, nikdy jsem nevyzkoušela značky, jako je MAC, Lacome, Clinique, nebo třeba Dior. Zkrátka a jednoduše nemám tolik peněz, abych mohla zkusit make-zp za 1000 Kč a po týdnu zjistit, že mi nevyhovuje. Takže nemůžu říkat, že nejsem dobré, určitě bych je ráda zkusila, protože si je hodně lidí chválí..Kdo ví, třeba někdy tu možnost mít budu. zatím jsem ale neměla, takže vám popíšu jen pocity z těch levnějších make-upů. Tak třeba Max Faktor. Vyzkoušela jsem asi jen 2 make-upy a musím říct, že mě něják neoslovily..Hezky kryjí, ale..zase ta moje citlivá pleť. určitě by mi vyhovovalo o moc víc produktů, kdybych neměla tak citlivou pleť. Na focení, párty nebo ples je super! To musím uznat..Pokud nemáte citlivou pleť, tak si zamilujete třeba Lasting Performance. Nemám problém ani se značkou Miss Sporty, ale tak zase záleží na jaký produkt sáhnete. 






Dalším tématem je starší pleť. Mamka teď používá makeup od Loreal a zamilovala si ho. Nevpijí se do vrásek a zakryje vše, co mamka potřebuje. u starší pleti se vyplatí trochu víc investovat. třeba i do dražších krémů. Je to opravdu znát. Já i mamka vám to potvrdíme. Také znáte určitě značku Vichy. Mamka jeden čas používala make-up AERA TEINT a nevěděla, co si o něm myslet. Tuším, že make-upy od Vichy nejsou zrovna nejlevnější. Měla jsem možnost ho tedy také zkusit a letěl do koše. Možná je to naším typem pleti, ale nám prostě nevyhovoval. Proto tvrdím, že na ceně zas až tak nezáleží..Vichy je ale bez pochyb super značka, krémy od Vichy mamka používá už docela dlouho, a s lepčím se ještě nesetkala. Také sérum na oči a řasy si zamilovala! Pro starší pleť doporučuji make-up, který je určen pro starší věkovou kategorii a make-up, který NENÍ na vodní bázi, protože také makeupy pak vrásky naopak zvýrazní.


Na závěr bych chtěla říct, že najít make-up, který vám sedne dá hrozně velkou práci, a pokud takový najdete, držte se ho. Na výběru make-upu nespěchejte a nebojte se říct prodavačce o vzoreček domů, kde se můžete v klidu nalíčit, zkontrolovat, jak vám sedne odstín a kolik toho třeba vydrží.  Jaký je vás nejoblíbenější make-up? Jukněte na www.parfums.cz, kde všechny tyto make-upy (a mnoho dalších)seženete za super cenu! Vaše K.



2 komentáře :

  1. Myslím si, že aplikace prsty není lepší než aplikace štětcem. Přijde mi, že štětcem makeup dokonaleji rozetřu do ztracena zatímco u prstů hrozí mapy. Samozřejmě záleží na kvalitě štětce... ale u kvalitního štětce je to o poznání lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veru každá sme toho už v rámci make-upov vyskúšali dosť, mala som aj Affinitone, ale mne nejako nesadol odtieň, potom som mala a ten púdrový od Maybelline, ale po tom som bola tiež desne oranžová, zdedila ho moja sestra ktorá naň nedá dopustiť. Ja som dlho používala Max Factor Lasting performance, ale po čase sa mi nejako rýchlo vytrácal z pleti, takže po pár rokoch proste prišla zmena. Teraz mi sedia make-upy Dermacol, hlavne ten 24h Control.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops