středa 5. června 2013

Lacoste, aneb další díl seriálu

Ahojky holky,
venku se konečně udělalo líp, a dokonce tu i svítí sluníčko. Je čas koupit si sluneční brýle a plavky a připravit se na léto. Než to všechno ale začnete nakupovat, udělejte si chvilku čas a přečtěte si tento článek.
Dneska vám přináším další díl seriálu o značkách a produktech. Značku, kterou vám dnes představím určitě všichni znáte, jedná se o značku, která má logo s krokodýlem. Tuto slavnou značku vymyslel v roce 1933 René Lacoste (pro zajímavost to byl špičkový tenista). S ním také spolupracoval André Gillier. Už podle názvu určitě poznáte, že je jedná o světoznámou značku Lacoste. Sehnat můžete oblečení, parfémy Lacoste, ale také šperky Lacoste a hodinky Lacoste. Sportovní oblečení Lacoste je v dnešní době hodně padělané, takže se nenechte nalákat na zajímavou cenu. 

Parfémy od Lacoste zná asi každý, jsou hodně oblíbené u mladých lidí, ale musím říct, že kolikrát jsem se o této značce slyšela bavit i u starších lidí. Moje mamka měla dřív parfém, který dostala od strejdy a pamatuji si, že jsem jí ho potají brala a voněla se s ním. Jednalo se o LACOSTE TOUCH OF PINK, byl docela velký, hezky vypadal a vůně vydržela prakticky celý den. Ráda bych ho vyzkoušela znovu. Ten byl opravdu super. Když se teď podíváme na mužskou polovičku, nejznámější - tedy aspoň pro mě je toaletní voda LACOSTE EAU DE LACOSTE. Hodně mých kamarádů jí používá. Hezky a příjemně voní.. Design určitě zase znáte :) zelený krokodýl je prostě klasika a asi nejznámější logo.



A jelikož jsem žena, určitě mě zajímají také šperky. Musím říct, že moc lidí se šperky od Lacoste jsem neviděla. A to se mi na tom právě líbí.  Nemám ráda, když si koupím tričko a pak potkám ve škole holčinu, co má na sobě to stejné..Jsou zajímavé a jednoduché. Šperky poznáte tím, že na nich bude zase krokodýl..A u doplňků ještě zůstaneme...Sehnat můžete i skvělé hodinky..ve své nabídce mají hodně zajímavé kousky. 










Určitě jde o kvalitní věci, a ty hodinky vypadají zajímavě, popřemýšlím o nich. Takže zkrátka a jednoduše nejvíc bych vám doporučila ten dámský parfém, protože ten znám a je vážně dobrý! Jukněte na http://www.parfemy.cz/, kde všechno tohle seženete za super ceny, a zboží vám doručí 1-2 dny po objednání. Určitě tuto značku zkuste, já si o ní napíši nejpozději v prosince Ježíškovi..A jak se máte? Užijte si den. K.

1 komentář :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops