úterý 28. května 2013

TOP 5 za květen

Ahoj,
jelikož je květen pátým měsícem v kalendáři, rozhodla jsem se napsat vám o 5ti produktech, bez kterých jsem tento měsíc nežila. Asi většina je tady na blogu už popsaná, ale stejně vám něco málo o těchto favoritech napíši :)
Jako prvním a nejdůležitějším produktem z této top 5 je tělový krém MIXA, o kterém jsem vám psala včera, znovu připomínám, že krásně voní a skvěle hydratuje :) (recenze). Na tento produkt nedám dopustit :)
Druhou příčku obsadila paletka očních stínů od MUA, ještě bych chtěla nějáké matné stíny, protože teď docela dost používám třpytivé, a přeci jen se to někdy nehodí..Krásné hnědé odstíny a docela dobrá výdrž! (recenze)
Bez make-upu teď chodím docela často, ale někdy je potřeba se nalíčit, že? Tento úkol mi splnil make-up od Miss Sporty, je to sice jediný make-up, který jsem za tento měsíc mohla vyzkoušet, ale doufám, že se má sbírka bude jen a jen rozrůstat. Dnes mi přišel email, s možností spolupráce s Vichy, tak jsem nadšená!(recenze)
A této rtěnce jsem už také mluvila, je to rtěnka od Rival de Loop, v odstínu 27. Sice toho moc nevydrží, ale má překrásný odstín, který se podle mě hodí úplně na všechny! A navíc jsem jí koupila ve výprodeji ;) Je matná a dobře hydratuje..(recenze)
A posledním kousekem je parfém od Avril Lavigne - Wild rose..Od Avril mám všechny parfémy, co vydala a jsou super, tak mě napadá, že bych také mohla udělat článek na toto téma, sice se bude špatně popisovat vůně, ale třeba se to povede :D 
A co vy a vaše TOP 5 za květen? Mějte se hezky..K.


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops