úterý 21. května 2013

Novinky + TIP na léto!!

Ahojky všem, 
dneska bych vám ráda řekla, co je u mě nového a taky mám pro vás jeden tip, o kterém jsem ani já sama pořádně nevěděla, ale doma ho už mám docela dlouho...No začnu tedy hezky popořádku...Už se moc těším na víkend, až si zase odpočinu, protože se to opravdu ve škole docela hromadí, a v červnu už se prakticky nebudu učit vůbec. Dnes mí přišly nové šaty na léto, moc se těším, až je vyzkouším. Taky mě na poště čekal ještě jeden balíček - a to kosmetika MIXA, nevím, jestli jí znáte, ale myslím si, že o ní teď docela dost uslyšíte..Já mám možnost vyzkoušet hned několik produktů pro citlivou pleť a musím říct, že už se moc těším! První dojem mám z toho opravdu dobrý, už jen z vůně. Nevím jak to popsat, ale je to taková lékárenská vůně, necítím v tom žádnou chemii, což je velké plus. Opravdu se moc těším na testování těchto produktů..Mám tedy 24h krém na obličej, šampón a sprchový gel 2v1 a tělový krém. Musím říct, že mě překvapila velikost balení, je opravdu, ale opravdu velké..Ale o tom zase v jiném článku..

Dnes mám pro vás ještě jeden tip, jedná se o značku ELF a jejich zimní kolekci. Já jsem si v zimě objednávala pár věcí a zaujal mě tam třpytivý pudr, v zimě jsem ho použila opravdu párkrát, ale teď když svítí sluníčko mě napadlo to také zkusit ...a výsledek? SUPER!! I ta zimní kolekce se dá ještě objednat (odkaz zde)..Ono to nešlo něják vyfotit, ale když jsem si pudr dala na dekolt, vypadalo to moc hezky!!Takže na léto opravdu doporučuji. Balení obsahuje také praktický štětec a cena je 85 Kč..Rozhodně doporučuji..a co vaše tipy na léto? Vaše K.



2 komentáře :

  1. Už jsem Mixu okukovala v DM, je na to teď slevový kopónek, tak jsem moc zvědavá na recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. no já se koukala v dm na ten cc krém.. myslím, že hned první ve složení je dimethicone (ten nejhorší silikon) tak to že necítíš chemii asi nepomůže, je tam toho požehnaně:( škoda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops