neděle 19. května 2013

Manufaktura a jejich Vinná kosmetika

 Tak ještě jednou ahój, 
ještě se jukneme na sprchový gel a krém na ruce od Manufaktury. Mamka dostala k narozeninám takový dárkový balíček, takže jsem zase zkusila něco nového a teď se s vámi podělím o své pocity. Je to z řady WINE - tedy vino. musím tedy říct, že oba produkty moc hezky voní, ze začátku teda necítím vůni vína, ale po chvilce ano. Začnu tedy třeba tím sprchovým gelem. Je to zjemňující tělový sprchový gel, který je hezky zbarvený, do červena, hezky voní a opravdu pokožku zjemní, zdá se mi, že obsahuji trochu oleje, nebo něco podobného. Balení 265ml vyjde na nějákých 129Kč, mamka dostala takové dárkové balení, kde byl ještě šampón a mýdlo, takže o této řadě ještě tady na blogu uslyšíte. Opravdu hezky a dlouho voní. A druhá věc je krém na ruce, s bambuckým máslem a hroznovým olejem. Je to normální krém na ruce, také hezky voní, ale zdá se mi, že tolik nehydratuje...75ml za 135Kč se mi už zdá docela dost, protože za ty peníze seženete i lepší krémy na ruce. Já jsem možná až moc zhýčkaná klasickou vazelínou, ale ta je podle mě na ruce úplně nejlepší. Každopádně oceňuji, že kosmetiku netestují na zvířatech a že je to většinou přírodní kosmetika. Ještě teď zkouším šampón a ten se mi moc líbí! Určitě vám doporučuji ten sprchový gel, krém jsem měla i lepší. Více informací a produkty najdete na jejich webových stránkách www.manufaktura.cz Vaše K.





6 komentářů :

  1. No jo no,manufaktura je podle mě skvělá kosmeetika ale ta cena..

    OdpovědětVymazat
  2. Cena nic moc, ale ten vinný krém od Manufaktury zbožňuju pro jeho vůni :-)

    OdpovědětVymazat
  3. pekný článok :)

    pozývam ťa ku mne na GA
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat
  4. These are regularly described as 2 din car DVD, or double din DVD players and this
    designation references the height of the component. This phone feels just as solid
    in hand as any other phone you will hold this year.
    The Samsung Galaxy S3 is, to begin with a LTE
    network compatible smartphone handset that is capable of handling speeds in the range of 30 to 60 mega bytes per second.


    My blog post; samsung s4

    OdpovědětVymazat
  5. The 8GB version is only being sold through Google's own store, rather than physical retailers - but online buyers appear to have shunned it, surprising Google, which had thought that the cheaper version, despite having only half as much storage, would sell better than it has. You can set up biometric face unlock in Settings -> Security -> Screen lock. Following features can be adapted for the security of the i - Phone apps: -.

    Also visit my page :: nexus 7

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, s Manufakturou nemám žádné hlubší zkušenosti a asi se i jedná o kosmetiku nad mé finanční možnosti. Sama jsem doslova posedlá produkty RADOX, neboť nic voňavějšího a příjemnějšího na dotek jsem nikdy neměla v ruce. Doporučuji vyzkoušet - i cena je někde jinde - cca 30 Kč (do konce května akce v Rosmannu) - a rozhodně zkus vanilkový Soothe!! :)

    Katka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops