sobota 4. května 2013

Deodoranty a antiperspiranty, aneb kdo je u mě vítězem?


Hezkou májovou sobotu,
moc se omlouvám, že jsem tu teď nebyla a asi ještě pár dní nebudu, byla jsem v nemocnici, a na blog teď moc nemám pomyšlení, každopádně sem přidávám článek, který jsem napsala už na začátku týdne, snad se bude líbit. 
Jelikož je jaro a blíží se léto, ráda bych vám představila dva deodoranty, kteří u mě vítězí a za těch pár let, co jsem jich zkusila nespočet jsem si oblíbila značku Nivea. Značka Nivea se mi zdá jako jedna z těch lepší tady v ČR, za poměrně nízkou cenu a dobrou kvalitu. Na trhu je už 125 let, zabývá se dekorativní kosmetickou, tělovou kosmetikou, ať už si pod tím představíte cokoliv. V jejich kolekcích najdete opravdu cokoliv, na co si vzpomenete. Mám od nich doma spoustu věcí, od krémů až po BB creamy. Nikdy jsem s žádným výrobkem neměla problémy. Já osobně (a nevím a neznám nikoho kdo ano) nesnáším koláče v podpaží, a někoho kdo zrovna nevoní. Vím, že za to člověk třeba nemůže, ale když existuje voda a trh nabízí věci, které tyto nepříjemné pachy eliminují, určitě by jsme neměli jen tak kroutit hlavou. Deodoranty jsou snad věčné téma, pořád hledáte, který je nejlepší a stejně se pak vrátíte k tomu odzkoušenému. Žádný nefunguje 24h, natož třeba 72h. Ale já se moc nepotím, takže antiperspiranty používám spíše pro můj lepší pocit a spíše pro jistotu. Od Nivea jsem jich vyzkoušela už hodně, je to oblíbená značka mojí babičky a tak pokaždé, když mi koupí dárek k vánocům, něco tam od Nivea vždy najdu. Většinou je to taková ta klasická dárková sada, kde máte 2 a více produktů. Tento rok jsem dostala antiperspirant a sprchový gel a minulý rok to byl zase antiperspirant a nějaké tělové mléko. Doma jsem měla deodorantů docela zásobu, ale postupem času vám to všechny vymizí. Takže já začnu u toho, který používám teď, a který už budu mít brzo dopotřebovaný. Je to z kolekce Pure and natural action, má uchránit 24h a je vhodný i pro citlivou pleť. Ze začátku mi hodně vadila vůně, teď jí beru spíše jako přednost produktu, protože je jemná a taková opravdu jarní. Ale myslím si, že nebude vyhovovat úplně všem. Ale časem si zvyknete, tak jako já. Nezanechává bílé stopy na oblečení, což je jedno velké plus. Za 120Kč seženete 150ml. To je tedy můj první favorit. Určitě mám i jiné oblíbence, ale tyto dva mi nejvíce utkvěli v paměti, a určitě žádný antiperspirant od Nivea nebude špatný. Druhý je Energy fresh , o kterém jsem si myslela, že už ho ani nemám. Ale když jsem uklízela svůj kosmetický koutek, našla jsem ho. Ten mi voněl už úplně od začátku – voní totiž po citrónech a ten já naprosto miluju! Za stejnou cenu máte zase 150ml, a tento antiperspirant by vás měl povzbudit. Je bez alkoholu, barviv a konzervačních látek. Oba dva antiperspiranty jsou v hezkém balení, vejdou se do jakékoliv kabelky a nedělají žádnou alergickou reakci. Jak Pure and natural action, tak Energy fresh mohu doporučit, protože je mám vyzkoušené a opravdu mi vyhovují. Můžete je sehnat na stránkách www.parfums.cz  za 119Kč. Rozhodně je zkuste. Jaké favority máte v tomto ohledu vy?  Vede u vás také značka Nivea? Užijte si den a určitě mi dejte dolů do komentářů vědět, jak jste si užili čarodějnice, nebo 1. máj. Mějte se krásně, K.




5 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Mam stejnou znacku jen z jine rady (Pearl & Beauty) a take mi vyhovuje. Na vuni jsem si chvili musela zvykat, ale ted se mi libi (narozdil od meho partnera)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja používam od Stieffelu Driclor či čo to :D :)
    Momentálne hľadám nejaký cenovo a drogerkovo dostupný DEODORANT (!!) ktorý by som používala ako voňavku...Playboy mi nevydrží ani hodinu...Nejaké typy?:/

    OdpovědětVymazat
  4. Senzační článek. Já používám tuhou kostku z Lush nebo malinovo-jogurtový deodorant z Yves Rocher. Zatím jsem spokojená, ale i tak jsem se ráda dozvěděla o dalších "protipotících" patlátkách. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem Lotos variantu, ale moc dlouho nevydržel ,,aktivná" a belení mi přišlo praktické na cestování v kabelce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops