neděle 5. května 2013

A zase ty vzorečky

Ahoj,
dneska je venku moc hezky, škoda, že většinu času trávím v posteli. Včerejší hokej jsme sice prohráli, ale myslím si, že oprávněně! A teď ke kosmetice - zase se mi tu nakupili nějáké vzorečky, tak vám ve zkratce řeknu, jestli stojí za to! Je jich tentokrát docela dost, tak jdeme na to! Začnu tedy zase Niveou. Tyto vzorečky jsem dostala v OC Forum v Liberci, bylo jich tam celkem dost,tohle je jen část. Tak třeba šampón a kondicionér. Už jsem vám šampónu psala, takže se nebudu opakovat, ale měla jsem tu možnost vyzkoušet také kondicionér ( vzorek měl 8ml, takže v pohodě stačil) a skvěle se doplňují. Objem zvětší a vlasy jsou jemné. Krémové tělové mléko jsem také popisovala v jiném článku, takže vše potřebné se dočtete zde!!! Nivea mě nezklamala, a jsem z těchto výrobků nadšená.  Další vzorečky jsou  od firmy Cannaderm.  Získala jsem je spoluprací a jelikož jsem dostala vzorečky i pro děti, hned jsme to s mamkou vyzkoušeli na bráškovi. Je to edice Robátko a byli to dva krémy - ochranný krém s OF (40% konopí) a zklidňující krém (27%konopí). Bráška má takový ekzém na tvářičkách a tohle opravdu pomáhá! Zbytek vzorečků pro děti ještě zkoušíme, ale je to super! Vzorečků bylo hodně, obsah balení je 1,5g a na ty jeho pidi tvářičky to bohatě stačilo třeba na 3x. Opravdu super, ekzém zmizel, ale nevím, co budeme dělat, až nám dojdou vzorky, asi si pořídíme plné balení! Moc doporučuji a nejen pro děti! Spolu s těmito krémy tu mám od stejné firmy také krém na oči. Je lehký, hezky hydratuje.  Doporučila bych to věkové skupině okolo 20-30let, pro starší dámy už by nemusel být tak účinný. Mamka si ho ale chválí. Obsahuje 1% konopí. Všechny tyto krémy jsou takové žluté, příjemné voní a hydratují. Další věc - VICHY. Je to krém Idélia.  Dala jsem ho mamce, ať ho zkusí. Snad nejlepší kosmetika, co se hodí pro starší pleť, mamka je z něj nadšená,ale ta cena je trošičku vyšší. Určitě ale stojí za to trochu si připlatit. Mamka říkala, že jí příjde, že i hlubší vrásky jsou méně viditelné a že se i ona sama cítí lépe.  Vzoreček měl 1,5ml.  Mamka s ním šetřila a zase vystačil na 3 aplikace.  Za tento krém palec nahoru.  A poslední věc je krémový sprchový gel pro ženy od Playboy. Ten jsem měla v časopise JOY, tak se vám třeba také poštěstilo. Já mám verzi Silky and Floral, moc krásné voní. Líbí se mi ten design a to, jak v reklamách říkají - Pro ni, či Pro něho.  To je moc dobrý nápad! Zase si nemůžu stěžovat.  Velikost vzorečku bylo 6ml a použila jsem ho 2x! Tak to by bylo pro dnešek vše, mějte se fajn a užívejte sluníčka. K. 







Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops