sobota 20. dubna 2013

Vzorečky NIVEA


Před časem mě ve schránce překvapila obálka se vzorečky NIVEA, bylo tam dost vzorků, a od každého jsem mohla vyzkoušet 2 testery. Bylo bych tam celkem dost, ale BB creamy se šetřím na léto a zbytek vám popíši později. Nejdřív bych začala třeba sprchovým gelem. Co mě na něm mile překvapilo je, že je jak na vlasy tak na tělo. Když jsem ho ale otevřela, překvapila mě pánská vůně, až po pár dnech jsem zjistila. že je to pánský sprcháč...:D Vzoreček měl 8ml, který úplně stačí na jedno použití, já jsem měla tu možnost vyzkoušet ho hned 2x. A musím říct, že i ta pánská vůně mě neodradila od toho, že bych si ho nekoupila. Třeba do posilovny, nebo někam na cvičení je to dobrá věc, nemusíte toho sebou tahat tolik, na vlasy a na tělo vám stačí jeden výrobek. Určitě se juknu ještě po dámské variantě, určitě na tento způsob taky něco vymysleli. Tohle je ale novinka a myslím, že docela dobrá. Další dvě věci jsou krémy (suflé, jak uvádí Nivea znamená něco odlehčeného, mě to ale příjde jako krém či mléko) Je to tedy ze stejné řady Smooth Sensation. Oba jsou vhodné pro suchou pokožku, protože velmi dobře a dlouhodobě hydratují. Pokožka je jemná a hebká. Docela hezky voní, ne hodně, takže na léto to bude ideální. Vzorečky měly 4ml, což mi tedy na celé tělo taky stačilo. Jsem opravdu ráda, že jsem tyto novinky (s novým desingem) mohla vyzkoušet. Měla jsem ještě šampón, který byl tedy taky super. Bohužel, mamka už mi vyhodila prázdný vzorek, takže vám sem dám oficiální fotku. Byl to šampón pro zvětšení objemu. Měl taky 8ml a docela dobře vlasy vyživil. Mám problémy se suchými vlasy, takže se bez kondicionéru, nebo masky neobejdu, ale tenhle šampón mě docela mile překvapil. V drogérii se po něm určitě juknu. Tak to by byly vzorky od NIVEA, ještě dnes se můžete těšit na novinky od Essence. K.





Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops