pondělí 1. dubna 2013

ESSENTIALS Oční stíny DUO od ELF

Ahojky,
Tak jak si užíváte velikonoce? Popravdě řečeno já tenhle svátek moc nemusím, jediný kdo mě mohl vypráskat pomlázkou byl Aleš, brácha a mamky přítel. Dneska se jukneme na stíny od ELF ze základní řady. Já mám odstín mocha swirl, na oficiálních stránkách ELFu to vypadá jako fialovo-hnědá, ale ve skutečnosti je to světlá a tmavá hnědá. Za tu cenu (39Kč) je to super. Velikost stín je 4g. Sice trochu práší, ale jinak jsou dobré. Hezky se s nimi vytvoří jak denní, tak večerní líčení. Musí se dát třeba 2 vrstvy, ale jinak třeba na rozjasnění vnitřního koutku očí úplně stačí. Nevím, jak drží bez báze, řekla bych asi nic moc, ale s bází to jde. Hodně lidí na tu základní řadu nadává, mě příjde celkem fajn. Je jasné, že jsou i lepší stíny, ale za tu cenu je to fajn. Dají se s nimi vytvořit super líčení za pár kaček. Takže je zkuste. :) Zhodnocení:
+ hezky pigmentované
+ cena
+ výdrž

- dostupnost 
- celkem dost práší 
- krytí

Musím říct, že i přes dost negativ tyto stíny doporučuji jak všem začátečníkům, tak pokročilým. Já si teď dlouho žádné stíny nepořídím, protože jich mám opravdu hodně, ale za čas bych si je klidně koupila.A co vy a ELF?




1 komentář :

  1. Já právě dělala u ELFu svoji první objednávku, hlavně jsem si objednala štětečky a přihodila jsem k tomu oční bázi a jednu rtěnku. Oční stíny mě nějak nenapadly, ale asi je to škoda...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops