neděle 28. dubna 2013

DKNY 2. díl

Ahoj,
asi před týdnem jsem psala článek o značce Calvin Klein (odkaz na článek CK ZDE) Byl to takový první díl. Dnes vám povím o značce DKNY, která je docela dost známá, ale když se lidí okolo sebe zeptáte o co jde, nevědí. DKNY je zkratka celého jména značky. Celý název je Donna Karan New York. Pokusím se jí v rychlosti představit ;) Značka DKNY se rozrostla hlavně v New Yorkeru, kde nenajdete nikoho, kdo by nevěděl co DKNY je. Tato značka se prodává už od roku 1988. Zakladatelkou je Donna Karan. DKNY se nejdříve zaměřila na výroku oblečení, ale časem přešla spíše na šperky, hodinky, parfémy a módní doplňky. Šperky DKNY se vyrábějí z chirurgické oceli, která je odolná a skoro nezničitelná. V tomto směru se mi zdá, že se řídí pravidlem "V jednoduchosti je krása", co myslíte? U této značky je docela dost časté, že své logo je viditelné. Mě se tento trend moc líbí, a co vám? Prsteny DKNY jsou v několika barvách, většinou jsou doplněné o krystaly, což se mi moc líbí.




Náhrdelníky a náušnice jsou taky jedním z oblíbených u DKNY, mě jich oslovilo hned několik. Tímto šperkem určitě oživíte každý outfit a určitě bych si cítila dobře. Šperky mají krásné provedení.




Hodinky DKNY jsou hodně rozšířené, vypadají moderně, jsou v dostaní hned v několika barvách a na své si příjdou jak páni, tak dámy. Já bych se tedy bále je nosit, protože jejich cena není nejlevnější, ovšem vlastnit takovéto hodinky, určitě bych je nenechala v krabičce. 



A teď něco typicky ženského! Kabelky. Já bez kabelky nedám ani krok, natož, abych bez ní šla třeba ven. Do školy sice nosím batoh, protože je to pohodlnější, ale kdybych měla takovou kabelku od DKNY, asi bych batoh brzy vyměnila. Sice nevím, jestli by se mi do nic vešlo veškeré učení, ale znáte to.Černá u kabelek vítězí - a já se ani nedivím, kdo by jim totiž odolal? Materiál je samozřejmě kůže. A taková parfémovaná voda DKNY Be Delicous(jak jinak než ve stejné značce, že?) v kabelce nesmí chybět. Vůně snoubící v sobě atmosféru zralého města plného nových možností - tak takto je definovánaZáklad tvoří dřevité tóny a bílá ambra, srdce konvalinka, fialka a jablko a hlavu tvoří okurka, grapefruit a mangólie. Sice je  těžké si pod tímto nějákou vůni představit, ale určitě voní dokonale. Ještě musím zmínit krásné balení. 


Pokud nevíte, kde DKNY sehnat, ať už hodinky DKNY, či šperky DKNY, zavítejte na stránky www.hodinky.cz, nebo na www.parfemy.cz. (nebo prostě jen klikněte na odkaz v textu) Balíček vám doručí do 48 hodin a k dalšímu nákupu dostanete slevu 3% a dárek k tomu. Značka DKNY se mi moc líbí, škoda jen, že si musíme připlatit, ale zase je to důkaz too, že si kupujeme kvalitní produkty.  Znáte značku DKNY? K. 

1 komentář :

  1. Miluju DKNY Be Delicious Fresh Blossom:) a ty hodinky, ani jsem se na ně neměla koukat,achjo :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops