pátek 19. dubna 2013

BALEA krém na nohy s Ureou pro velmi suchou pokožku

Ahojky,
dneska tady mám recenzi na jeden dobrý krém na nohy. Abych byla upřímná, nikdy jsem žádný podobný produkt nepoužívala, ale u Skodulky na blogu jsem četla, že je moc dobrý, takže jsem při návštěvě v DMku neváhala, blíží se léto a tak chci mít nožičky jako ze žurnálu. Je to tedy krém na nohy s Ureou - péče o velmi suchou pokožku. Cena se pohybuje okolo 40Kč, a obsahuje 100 ml. A obsahuje 10% Urey. Musím říct, že mě velmi mile překvapil. Dobře a rychle se vstřebává, hezky hydratuje a je velmi příjemný. Možná by někomu mohla vadit ta vůně, je taková zvláštní, hodně chemická se mi zdá, ale mě ani nevadí - už jsem si asi zvykla. To je ale jediná negativní věc, kterou jsem na tomto super krému našla. Používám ho každý den po sprše nebo koupeli na noc. Ráno mám nožičky jako můj bráška :D. Sice by se měl používat 2x denně, ale řekla bych že večer to bohatě stačí. Tento krém bych vám rozhodně doporučila, za tu cenu lepší neseženete. Jak už jsem jednou řekla, je to můj TOP produkt za měsíc březen. Opravdu se mi osvědčil a jsem ráda, že jsem na něj narazila. Až mi dojde určitě si ho koupím znovu. A co vy a péče o nohy? Máte rádi Baleu? Užijte si víkend, mám pro vás připravené další recenze, takže se těšte, určitě se ještě ozvu. Hezký zbytek dne, K.




4 komentáře :

  1. Já se musím přiznat, že bohužel na nohy kašlu. Nějak na ně vždycky zapomenu, ale budu se muset polepšit a koupit si tenhle krém taky, protože jsem na něj nečetla snad ani jednu negativní recenzi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento krém je skvělý :) máš krásný blog :O Na mém blogu probíhá GA- za tvojí účast bych byla ráda http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Používám ho už dlouho a je opravdu skvělý, mě ta vůně voní :D
    http://smilethess.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem moc ráda, že se krém osvědčil! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops