úterý 9. dubna 2013

9.4.2013

Ahoj,
dneska začnu jinak než kosmetikou. Odpoledne ale asi nějákou tu recenzi přeci jen napíšu. Venku konečně začalo JARO!! Chodíme teď hodně se psem ven a musím říct, že mi to sluníčko chybělo. Ta březen jsem koupila/dostala tři časopisy. Jako první do byl časopis Žena a život. Co mě tam překvapilo byla blogerka Kája se svým snoubencem. Věděla jsem, že v nějákém časopise je a nakonec jsem si ho pořídila. Je tam toho dost, ale mamka si tam početla víc jak já...Další byl časopis Health and beauty. Je to časopis o kráse a zdraví - jak říká název. Stojí 35Kč a za tu cenu je tam super čtení, já jsem ho získala spoluprací a opravdu vím, že jsem udělala dobře. Už se moc těším na další číslo. Napadlo mě, že bych taky mohla udělat článek o tom, co jsem se tam dočetla, tak uvidíme. Jediná nevýhoda je, že jsem ho nikde tady u nás v trafice neviděla.  Včera mě překvapil magazín DM, kde jsem se inspirovala jak na líčení, tak na barvy na vlasy. je tam dost zajímavých věcí. Trávím teď hodně času s bráškou, je super a je s ním sranda. Poslední věc je návštěvnost. Zase mi přišla statistika za minulý týden na email a opravdu jsem se divila, zase taková velká čísla. Je hezké vědět, že to nedělám zbytečně. Konec kecání, později se ozvu s nějákou recenzí...:))



Návštěvnost za minulý týden (1.4. 2013 - 7.4. 2013) je:
Pondělí: 349
Úterý: 169
Středa: 138
Čtvrtek: 107
Pátek: 181
Sobota: 183
Neděle: 200

Celkem: 1327


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops