pátek 8. března 2013

Tužka na oči od S-HE

Ahoj všem,
včera jsem nenapsala, nebylo mi dobře a měla jsem povinnosti do školy. Dneska už mám po škole a víkend začínáá..Dneska se jukneme na jednu tužku na oči. Přišla jsem na ní o letních prázdninách na táboře, kde jí měla kamarádka. Tužka mě zaujala hlavně tím, jak je skvěle pigmentovaná, to mě mile překvapilo. Koupit jí můžete normálně v DM asi za 49Kč. Tužku mám od léta a pořád jí používám, takže vydrží poměrně dlouho. Ikdyž musím říct, že poslední dobou používám hnědou tužku, příjde mi prostě taková jemnější. Všichni určitě znáte tužky na oči, je to klasická tužka o normální velikosti, takže jsem jí ani tolik nevyfotila. Pigmentace je ale opravdu skvělá, za tu dobu, co se líčím, je to ta nejlepší černá tužka na oči, co jsem kdy zkusila. Je ořezávací. Vydrží tak 6-7 hodin a i pak je výrazná, takže celkem slušná výdrž. Máte s touto tužkou zkušenosti? Jediná nevýhoda je, že se trochu rozmazává, ale to se dá přežít, pokud u sebe nosíte zrcátko.. Jaké výrobky od S-HE jste zkusili?

Zhodnocení tužky na oči od S-HE:
+ pigmentace
+ výdrž
+ cena/kvalita

- občas se rozmaže, ale nepatrně



1 komentář :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops