sobota 23. března 2013

Sobota 23.3

Zdravím všechny,
dnešní den trávím koukáním na televizi, čtením knížky Padesát odstínu temnoty (už jí budu mít zase brzo dočtenou) a válením se. Včera skončila první giveaway a já jsem se rozhodla, že jí vyhraje má sestra. Ne kvůli tomu, že je to má sestra, ale proto, že byla moje první čtenářka a jako první se zapojila. Další giveaway čekejte brzy, protože mi děláte radost tak jí musím dělat i já vám, že? Dneska asi nic o kosmetice a líčení nezveřejním, ale zítra se můžete těšit na článek s názvem: Můj každodenní make-up i s fotkami. Musím vám přeci konečně ukázat bez čeho se nehnu. Sice chodím do školy nebo a praxi nenamalovaná, ale asi každá z nás se cítí líp s make-upem, řasenkou a tvářenkou. Takže si užijte zbytek víkendu, venku je krásně, tak vyražte ven. Zítra se máte na co těšit, slibuju ..;) K.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops