pondělí 4. března 2013

Rozhovor s Katherine

Ahoj holky, dneska vám představím jedu slečnu z blogu http://kosmetikaprozeny.blogspot.cz/, kterou jsem si v poslední době moc oblíbila. A protože mi její blog přišel zajímavý, zeptala jsem se jí na pár otázek. Tímto bych ti také chtěla poděkovat za poskytnutí rozhovoru...

1.       Jak dlouho máš blog? A co tě k jeho vytvoření inspirovalo?
Tento blog mám od minulého roku ,mám ho krátce protože jsem již blogy měla ale nevěděla jsem na co se přesně zaměřit.
2.       Kdyby si měla odjet na pustý ostrov a mohla si sebou vzít jen dvě kosmetické věci, které by to byli?
Nejspíš nějaký přípravek na spálení protože já se ráda pálím :D a nejspíš jelení lůj
3.       Tvůj oblíbený kosmetický produkt a značka?
Já vyloženě nic oblíbeného nemám ale co často používám je Báze pod stíny od Essence a Stíny Moon Touch od Dermacolu.
4.       Kde se vidíš za deset let?
Vdaná a Doma na mateřské dovolené :)
5.       Od kolika let si se začala malovat?
No to si už pomalu nepamatuji ale myslím že kolem 15 jsem začala nosit řasenku.



6.       Kolik času denně věnuješ blogu?
Zhruba kolem 1-2 hodin pokud tedy nejsem nemocná jako teď už 14 dní :(
7.       Oblíbené jídlo a pití?
Juice a Nektary z pravého ovoce no a jídlo to je různé podle chuti a nálady ale pravá Italská pizza tu neodmítnu :)
8.       Co děláš ráda ve volném čase?
No poměrně hodně času strávím v garáži,na úpravě Off-roadu.Pak co mám ráda tak jízdy v terénu :)Takže Off-road pak Ps3 a přítel .
9.       Nejoblíbenější barva očních stínů a rtěnky?
Rtěnka určitě Nude a stíny Černá s kombinací fialovou ,stříbrnou a smaragdově zelené.
10.   Můžeš nám přiblížit svůj blog?
Blog je více méně o kosmetice a mému postoji k ní,Zkouším výrobky posuzuji a porovnávám podle toho pak píši recenze.


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops