sobota 16. března 2013

První dojmy z nového Affinitone HD + ostatní info

Tak co? taky u vás svítí sluníčko, jak tady na severu? Chtěla bych se s vámi podělit o pár informací. Mám toho dost na srdci. Tak čím bych začla? Nejspíš tím začarovaným kruhem - mojí pletí. Jak jsem už jsem říkala, přišlo mi, že se mi po důsledném čištění pleť nezlepšila, ale naopak zhoršila. Takže jsem se rozhodla, že zkusím odličování olivovým olejem. Moje pleť je suchá. Teď v zimě to je docela poznat, takže jsem i ráda, že je olej mastný a pleť mi vyživý. Uvidím po delší době, ale zatím jsem spokojená. Dneska jsme byli a výletě. Pořídila jsem alespoň jednu fotku, abych se s vámi podělila. Ten kopec mi dal zabrat vám řeknu. Ale bylo krásně teplo. Taky jsem si koupila nový Affinitone HD a teď bych se s vámi ráda podělila o mé první dojmy. Je dobrý. Zatím nepoznám rozdíl mezi tím novým, vylepšeným a nebo právě tím starým, oba mi vyhovují. Měla jsem ho zatím jen jednou, tak tady nemůžu až tak hodnotit. Ale určitě to nejsou vyhozené peníze. Další věc (šikovná věcička mimochodem) je tento obrázek:


Tohle jsem přesně potřebovala i já. Ukáže vám, kde pleť zesvětlit, kam dát tvářenku a kam bronzer. Pro mě tedy hotový zázrak. Tak se s vámi musím taky podělit, že?:) A tady už fotka z výletu:


Večer se určitě ozvu, jdeme s Alešem do kina na Babovřesky, tak se těším a určitě dám vědět, jaké to bylo. Hezký zbytek dne. K.

p.s zapojte se do giveaway, už zbývá jen pár dní do konce TADY!!! a díky za prvních 65 čtenářů :))

2 komentáře :

  1. s přítelem jsem na babovřeskách už byla a je to super :) určitě se vám to také bude líbit a zasmějete se :)

    OdpovědětVymazat
  2. potom napis recenziu na ten make-up :) aj ja by som chcela vidiet babovresky, tak dufam, ze sa mi to podari :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops