pondělí 11. března 2013

Pondělí, pondělí a zase to pondělí...

Krásný den dámy,
dneska je venku zima a ještě ke všemu se při tomhle světle prostě nedá fotit :( Chtěla jsem udělat recenzi na jeden rozjasňovač, ale fotky by byli hrozný a nic by na nich nebylo vidět. Takže snad zítra bude líp. Dneska jsem měla školu do 3. Už aby byl zase víkend a já měla trochu klidu. Plánujeme s miláčkem výlet, tak nám snad vyjde počasí. Zítra jdu na praxi, potom k doktorovi, tak jsem zvědavá, co mi tam řekne, snad jen samé dobré zprávy. Taky mi přišla návštěvnost na email, v sobotu jsem tu měla dokonce 195 lidí, to je paráda:) A teď trochu kosmetiky. Koukala jsem, že trochu pozměnili ten můj nejoblíbenější make-up Affinitone od Maybelline, měl by být s částečkami HD, a cena také celkem příznivá, 149Kč, takže až ho někde potkám, hned si ho vezmu. Taky bych si chtěla dát nějákou barvičku na vlasy, dlouho jsem tam nic neměla a připadám si nevýrazná, takže tam něco do oranžova zase šoupnu. A taky bych strašně chtěla nějáký peeling na rty..teď mě zaujal ten od Essence, nevím, jestli jste hoo viděli nebo o něm slyšeli? Moc bych taky chtěla něco od Lush, s mamkou už si brousíme zoubky...:D a ještě mám právě teď strašnou chuť na COLU! A taky jsem se rozhoupala a začala číst tu knížku co všichni milují a to Padesát odstínu šedi..ááá...mějte fajn den, pokud se mi podaří něco nafotit, třeba ještě článek napíšu dnes. Posílám pusu K.


2 komentáře :

  1. Kájo to si nečti !! :D jinak budeš s alešem strašně nespokojená :D tam jsou věci, o kterých se ti nikdy ani nezdálo :) na rty mám bezva radu a myslím, že to sem šoupnu, díky za nápad! a taky mě napadlo, jestli si budeš chtít nabarvit vlásky, můžeme se na to vrhnout o víkendu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá na Affinitone, taky je muj oblibeny :) Ted sice pouzivam MF XPerience ale pred ním právě Aff. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops