neděle 24. března 2013

Můj každodenní make-up + OOTD

Uff, tak kde bych začala, takže to vypadá na delší článek. Dneska toho mám celkem dost, co vám chci říct. Slíbila jsem vám můj každodenní make-up. Ještě předtím tu pro vás mám ale malé překvápko..ono to není zas takové překvápko. Dělali jsme blbiny se ségrou a vznikli z toho celkem hezké fotky, takže přidám konečně nějáký outfit. Tyhle rifle jsem si v poslední době oblíbila a už se těším, až bude venku hezky, abych si mohla vzít ty jarní bundičky. Taky už dočítám 2 díl té nejlepší knížky, kdo čte můj blog ví, nebudu se zase opakovat. Konec kecání, tady jsou dvě fotky. 


Tak to by bylo. A teď se vrhnu na make-up, který si dělám skoro každý den, když jdu do školy, nebo jedu za přítelem. Zkrátka a jednoduše - je to můj každodenní make-up. Možná se budete divit jak je jednoduchý. K tomu, abych se nalíčila potřebuju "pár" pomůcek. Když nebudu počítat štětce (všechny štětce jsem popsala v tomto článku) tak to jsou tyhle kousky:


Je toho celkem dost. Ale nemyslete si, že tohle všechno používám každý den. O víkendu jsem ráda nenamalovaná, aby si taky moje pleť odpočinula a na praxi chodím taky většinou bez make-upu. Tak ošklivá nejsem, abych musela mít pořád něco. Určitě se ale s make-upem cítím o dost líp. Když ještě odbočím, tak teď s mojí červenu hlavou (jak můžete vidět docela vymyla, jupíí) už bych asi vypadá hůř, kdybych chodila nenamalovaná, takže trochu make-upu a tvářenky si radši dám. Nebudu tady zmiňovat ranní hygienu a to, že se namažu krémem, teď v zimě je to potřeba. Používám make-up, bb creamy mi prostě nesedí.Pokud mi neděla na obličeji alergickou reakci, tak je mi celkem jedno, který mám. Hlavní pro mě je, aby mi sedl odstín. Nejradši mám ten od Maybelline - ano zase se o něm zmiňuji (recenze na jejich novinku najdete tady) a taky od Max Factor (recenzi najdete zde) Pak je taky důležitým krokem korektor. Každá z nás to zná a nějáký ten pupínek už určitě někdy měla. Mým skvělým pomocníkem je korektor od Essence (více se dočteš tady) Pudr mám stejný jako make-up. Ikdyž mi vyhovují i jiné (třeba STAY MATTE od Rimmel, na který tu také někde byla recenze) mám ráda pudr Affinitone, o kterém jsem ještě nepsala, což se divím a budu to muset napravit!


Takže to by byl make-up a vše okolo. Vrhneme se na oči. Vím, že spousta z vás si nejdřív dává stíny a pak až make-up. Já to tak prostě nedělám. Už jsem zvyklá od mých 15let, kdy jsem se začala malovat na tento stereotyp a nechce se mi ho měnit. Stíny jsem si dřív vůbec nedávala. Na "chuť" jsem jim přišla až před rokem. Nejradši mám hnědou, ta je prostě nejlepší. Není až tak důležité, co je to za stín. Nejdůležitější je báze. Tu mám od Too Faced a je prostě skvělá. Mám také od ELF a Essence, ale tahle je zatím nejlepší. Také mám jednu paletku, od Too Faced a bez té nikam nejdu. Obsahuje stíny, tvářenku i lesky na rty, takže vše v jednom. O té napíši ale jindy..A ještě k těm stínům. Dostala jsem super paletku od MUA (zde je podrobná recenze) Já jsem si nejvíce oblíbila dva stíny, hnědý a modrý. Oči si maluji jednoduše, prostě dám stín na víčko a sjednotím. 




Pak si dám tužku na oči. Teď mám nejraději tužku od Essence a to v hnědé barvě. Ta černá se mi zdá už moc výrazná a myslím si, že po jiné, jak hnědé už nesáhnu. Recenze na tužku od Essence najdete tu. Tvářenka je pro mě důležitá, protože mám kulatý obličej a tahle to aspoň trochu zakreji. Teď mám SUN CLUB od Essence a na recenzi se můžete těšit už brzy. Stejně tak na lak na rty od Rimmel, který mi byl poslán ke zrecenzování. Ta barva sice není podle mého gusta, ale určitě si na ní zvyknu. Ze všeho nejraději mám ale obyčejný balzám na rty.


A v neposlední řadě je tu řasenka. K té ještě používám primer, od ELF a je skvělý. Recenze brzy. Na řasence mi zas až tak nezáleží, hlavně, aby byla černá. Teď mám ráda tu od Oriflame.


A ještě abych nezapomněla. Mám ráda, když někdo hezky voní. Minulý rok k narozeninám jsem dostala tuhle voňavku od BU, je skvělá, hezky voní a v pohodě se vejde do kabelky.


Jestli vás zajímá, jak vypadá konečný výsledek, tak máte štestí, i na to jsem myslela. Není to nic, co by nikdo nezvládl. A také bych ještě zmínila, že nerada experimentuji. Lépe se cítím v tom stejném, než třeba ve výrazné rtěnce, nebo zelených stínech. Nemusíte se bát, doma pilně trénuji a až se mi to bude líbit. také se pochlubím.


Tak to by bylo asi tak vše. Dneska trochu delší článek, ale aspoň se nebudete nudit. Venku je krásně, že? Copak děláte vy? Mě ještě čeká škola..:( ještě že jsou od čtvrtka prázdniny ;) K.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops