pátek 29. března 2013

GIORDANI GOLD make-up base od Oriflame

Ahoj,
k vánocům jsem chtěla nějákou bázi pod make-up, aby mi celé líčení déle vydrželo. Tak jsem si objednala bázi od Oriflame GIORDANI GOLD. Cena je 269Kč, a obsahuje 30ml báze. Je to prostě takový krém, takže nemusíte používat žádný jiný podklad. Vyzkoušela jsem jí na sobě jen párkrát, mě bohužel nesedí. Vytvoří se mi alergická reakce a pak je těžké se té vyrážky zbavit. Takže radši žádnou bázi nepoužívám. Dávám jí třeba když líčím mamku nebo ségru a to je docela často. Make-up opravdu vydrží o pár hodin déle, takže si myslím, že třeba na ples nebo nějákou párty je to skvělý produkt. Takže to svůj úkol splní. Pleť taky rozzáří, takže působí jako rozjasňovač. Na focení se tedy rozhodně nehodí. A když jsem u toho focení, tak doporučuji nějáký make-up, který dost zakryje a také hodně pudru. Pokud používáte stíny, tak využijte radši matné, vypadá to na fotkách o moc líp. Pro sebe bych si tuto bázi už nekoupila, ale doporučuji jí všem, kteří nemají citlivou pleť. Báze pod make-up ale rozhodně není báze pod oční stíny, každý produkt má jiné složení, takže používejte i bázi pod oční stíny. Není báze jako báze... A vrhnu se na zhodnocení:

+ krémová konzistence
+ rozzáří pleť
+ líčení vydrží o dost déle

- není vhodný pro citlivou pleť

Jakou bázi pod make-up používáte vy?K.



1 komentář :

  1. hej ja som si ho kúpila a zistila som, že naozaj nie je na citlivú pleť :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops