čtvrtek 28. března 2013

Bronzer/rozjasňovač SUN CLUB od Essence

Tento výrobek mi spíš přijde jako bronzer, ale má to být rozjasňovač. Já ho mám v odstínu 01 ibiza sun. Je vhodný na rozzáření očí, obličeje, ale také celého těla. Já ho používám místo brozeru. Je to tedy výrobek od Essence. Cenu jsem bohužel nezjistila, protože jsem ho dostala od kamarádky, ale nic drahého to nebude. Velikost baleni je 11g. Jak už jsem řekla, může se používat a tělo a oči, ale to jsem nezkoušela, přeci jen je na mě ještě docela tmavý, takže jako bronzer je ideální, ale brala bych i světlejší. Moc se mi líbí to, jak bronzer obsahuje růžovou a béžovou barvu.Když už jsem u obalu, je hezky udělaný, pak se jukněte na fotky. Z druhé strany je to vystínované a mě se to prostě líbí. Je jasné, že produkty se více kupují, když zaujme obal (třeba řasenka scandaleyes od Rimmel - to byl určitě reklamní tah, ale vyšlo to) Je hodně třpytivý, takže na léto bude určitě lepší než teď na zimu. Nicméně mě tento produkt trochu zklamal, protože dělá takové fleky, kvůli tomu, že barva není na všem místech stejně intenzivní. Ale už jsem měla i horší dekorativku. A pokud se ptáte, jestli bych si ho koupila znovu? Nejspíš ne, hodně mi vadí to, jak vytváří fleky, takže proto bych si ho nekoupila. Tento bronzer nedoporučuji, i mamka říkala, že jí dělá fleky, takže to není jen mou pletí a taky jak jsem řekla, mohl by být ještě světlejší. A teď už jenom zhodnocení:

+ hezké provedení
+ obsahuje třpytky

- dělá fleky
- moc tmavý

Máte s tímto produktem zkušenosti? Máte ráda Essence?




4 komentáře :

  1. ja ho mam a uprimne je to ten najlepsi bronzer aky som kedy mala, ten lesk je uplne neuveritelny ale suhlasim farba by mohla byt svetlejsia.Ja ho volam dovolenkovy bronzer lebo si ho nosim zo sebou vzdy k moru ked sa aj trocha opalim:)

    Inak ak ťa trápia vyrážky dnes príspevok o najlepšom make-upe,ktorý lieči ale aj prekrýva, tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/recenzia-sebium-al-korektor-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  2. Essence mám ráda. Na ten bronzer/rozjasňovač jsem koukala. Tuším, že stojí kolem sedmdesáti korun ale jak verze pro blond tak i pro brunety je strašně tmavá. Jsem původně blond a opaluju se dobře, ale i tak na léto mi přišel podle testeru dost tmavý. Škoda, protože vypadá opravdu krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze. Essence značku mám docela ráda, ale jen některé výrobky. http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/07/moje-dva-letni-bronzery.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops