čtvrtek 28. března 2013

5 věcí, které chci změnit

Ahoj
ikdyž to venku na jaro nevypadá, po 21.březnu už je. S jarním úklidem, se kterým musím začít co nejdřív bych chtěla změnit pár věcí. Konkrétně 5 věcí, které jsem důležité nejen pro mě. Ve škole jsem teď moc nebyla a proto bych se chtěla začít víc učit a čít více povinné četby, protože za rok už budu mít maturitu na krku, a už teď se mi zdá, že se to všechno nestihnu naučit. Až roztaje ten sníh všude kolem chci začít běhat a využít tak moje nové, krásné boty, které mi donesl ježíšek. Taký chci poslouchat víc hudby, během dubna bych si ráda koupila nový mobil, protože ten který mám je hrozný a ani si na něm nemůžu přehrávat mp3ky. Hudba mi vždycky zlepší náladu a den. Chci se i nadále věnovat blogu, protože mě to baví a doufám, že to baví i vás a vracíte se sem. A poslední věc je, že se chci začít výrazněji líčit. Třeba mi k tomu pomůže i tento "lak" na rty od rimmel, který jsem dostala k vyzkoušení. Není to úplně barva, kterou nosím každý den, ale třeba si na to zvyknu. Tak to by byl úklid v mé hlavě. A co vy? Plánujete s jarem (jestli vůbec příjde) nějáké změny? K.






Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops