neděle 17. února 2013

TAG: This or that

Dneska jsem šmejdila na blozích, a našla jsem zajímavý TAG u Hanny (ODKAZ zde!!!!). Protože mě zaujal, tak jsem se rozhodla že tedy napíši (ne natočím, protože nemám kameru ani dobrý foťák) a budu pokračvat právě v tomto TAGu. A o co se vlastně jedná? Je to kosmetiky TAG, který se jmenuje TOHLE nebo TAMHO a máte si vlastně vybrat ze dvou věcí a říct důvod. Budu ráda, když budete pokračovat a dáte odkaz dolů pod článek.Mějte se fajn a jdeme na to:

FACE:
blush or bronzer (tvářenka nebo bronzer) - tak určitě BRONZER, bez něj se nehnu na krok. Tvářenka pro mě není nutnost, ale brozer používám dnes a denně, protože podle mého hezky obličej "dokreslí"

lip gloss or lipstick (lesk nebo rtěnka) - tak tady spíše rtěnka, ale zase záleží na tom jaká. Moc si nepotrpím na výrazné barvy, ale lesky moc v lásce nemám, protože je stejně za minutu na rtech nemáte
eye liner or mascara (oční linky nebo řasenka) - ne pokaždé používám linky, poslední dobou jsem si hodně oblíbila hnědou tužku, ale řasenka je prostě řasenka.
foundation or concealer (make-up nebo korektor) - tak tady mám jasno. Ne vždy používám korektor, ale make-up při líčení vždycky. Takže make-up :)
neutral or color eye shadow (neutrální nebo výrazné oční stíny) - tak toto je pro mě taky jasná odpověď. Mám ráda hnědou, béžovou a takové přírodní barvy. Na ty výrazné si moc nepotrpím, ikdyž čas od času také zkouším co jaká barvička udělá.
brushes or sponges (štětec nebo houbička) - ja make-up aplikuji prsty, prostě jsem si jak na štětec nebo houbičku nezvykla..ale když už tak ten štětec bude asi lepší

NAILS:
Long or short (krátké nebo dlouhé) - tak tady ty odpovědi budou zajímavé :D nehty si bohužel koušu, a věřte jak moc se za to nesnáším!!! grr..ale kdybych mohla, měla bych asi něco mezi. Ne krátké ani dlouhé

Acrylic or natural (umělé nebo přírodní) -  jelikož jsem na zdrávce, kde nemůžeme mít umělé, tam mám svoje, ale opravdu se těším až školu dodělám a budu moc mít gelovky!!!:D Už kvůli tomu kousání. A pokud to není moc dlouhé nebo barevné, celkem se mi to i líbí
Brights or darks (světlé nebo tmavé) - tak tady určitě světlé. Ale na nějákou zvláštní událost proč nezkusit ty tmavé, že?

BODY:
lotion or body butter (krém nebo máslo) - tak tady určitě máslo, krémy mi příjdou málo mastné:D

gel or soap (gel nebo mýdlo) - mýdlo bohužel nemůžu používat, protože mám citlivou pleť a tak se bojím ekzému, který se mi čas od času dělá. Takže za mě GEL!!

HAIR:
curly or straight (kudrnaté neb rovné) - já mám divné vlasy, ani to ani tamto..ale vždycky jsem chtěla úplně rovné. Ikdyž poslední dobou to moc nejde, protože mám strašný střih a vlasy pak hrozně splihlé. Ale nadruhou stranu na ples se mi zase líbí kudrnaté..:)

bun or ponytail (drdol nebo cop) - copy já vůbec nenosím, takže drdol. Ten jsem si oblíbila hrozně moc poslední dobou
hair spray or gel (lak nebo gel) LAK!!! gel vůbec nepoužívám, ten je spíš pro kluky, ne?:D
long or short (krátké nebo dlouhé) - já bych strašně chtěla vlasy pod zadek!:D zatím na tom pracuj, takové jsem měla, když jsem byla malá a výhodou je, že s nimi můžete experimentovat. Měla jsem taky období, kdy jsem měla úplně krátké (mikádo) ale to už nikdy nechci!!
light or dark (světlé nebo tmavé) - každému sluší nějáká jiná barva...měla jsem dřív takovou slaměnou barvu, časem jsem se začala barvit a měla jsem dokonce i dlouhý čas černou. Teď mám takovou hnědou, která hází odstíny do zrzava a zatím jsem spokojená..:) takže spíše tmavé :))

Tak TAG mám za sebou..:) zkuste ho taky, ať se o vás něco dozvím. Hezký zbytek dne ;) K.

4 komentáře :

  1. Mám podobný problém s nehtama :) taky si je koušu :) a taky jsem chodila na zdrávku... přistihla jsem se, že když mám nehty nalakované, tak si je snažím nekousat - navíc, pokud máš praxi, přemýšlej taky, kde všude ty ruce byly... tak jsem si odvykala já :-D třeba zkus, jestli vám povolí nějaký průhledný lak, u nás to někdy prošlo, ale ne na chirurgii :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. používám ten hořký lak a s tím si občas nehty dorůst nechám, ale za čas zase okoušu...a když si vzpomenu na praxi, tak mi to vadí, to máš pravdu..

      Vymazat
  2. super prispevok! ja mam strasne rada Tagy!

    Inak dnes recenzia na super lacnu F&F kozmetiku tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/f-kozmetika.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops