neděle 24. února 2013

TAG: 13 kosmetických otázek

Krásnou neděli,
poslední dobou jsem si oblíbila TAGy, strašně mě to baví, a doufám, že i vás :)) Dneska jen pár otázek, ale odpoledne čekejte fotky a nějákou tu recenzi. Bohužel mi končí jarní prázdniny a od pondělí jdu zase do školy. V úterý bych měla jet k doktorovi, ale jelikož pořád sněží a sněží, tak se tam asi nedopravíme. Ale musím říct, že z okna je ta zima nádherná. Co vy? Máte ráda zimu a sníh?

Jakou značku kosmetiky by jsi chtěla vyzkoušet, ale ještě od ní nemáš žádný produkt?
- Tak těch je hoodně :D určitě bych chtěla vyzkoušet MAC, nebo třeba štětce od Sigmy.
Máš ráda kosmetiku MAC?
- Jak už jsem říkala, nic jsem od nich bohužel nevyzkoušela. Ale určitě to plánuji
Jaká je tvá oblíbená značka a proč?
- V poslední době asi MUA, sice mám jen jednu paletku, ale je fakt úžasná. Taky mám ráda produkty od ELF
Vyjmenuj 5 kosmetických produktů, bez kterých by jsi se neobešla.
- Určitě řasenka, make-up, balzám na rty, brozer a korektor.
Kde nakupuješ nejčastěji kosmetiku?
- Asi normálně v drogerii...Nejčastěji v Německu v Rossmannu.
Používáš korektor?
- Jo,..aspoň na kruhy pod očima, ikdyž je teda moc nemám, ale stejně ho používám.
Jaký máš typ pleti?
- Normální a někdy i citlivá.
Měla jsi někdy gelové nehty?
- Měla a ráda bych se k nim i vrátila, ale kvůli škole nemůžu.
Co je tvým kosmetickým snem?
- Štětce SIGMA a chtěla bych být vizážistkou.
Kolik přibližně utráciš za kosmetiku?
- Abych řekla pravdu, tak docela dost :D
Vyjmenuj tvé TOP zahraniční blogerky?
-Carli Bybel, tu miluju :)) ta je opravdu skvělá.
Umělé řasy?
- Ty mám ráda, ale ještě jsem se nenaučila si je pořádně dávat. Já bych chtěla ty permanentní..tak uvidím, jestli do toho půjdu.
Sleduje přítel tvá videa? Ví o tom, že točíš?
- Nesleduje, protože nic netočím, ale o blogu ví a podporuje mě:))

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops